به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

پیام تبریک فرمانده سپاه دشتستان به مناسبت سال روز ورود آزادگان

سرهنگ غلامرضا بناری، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز (۲۶ مرداد ماه) به میهن عزیز اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۱۴
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ بناری در این پیام آورده است: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.
متن پیام فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان بدین شرح است:
"من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا اللّه علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلاً"
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و پیمان خود را تغییر ندادند. (سوره احزاب، آیه ۲۳)
۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی به عنوان روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده و یادآور ایامی پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود داشتند.
آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت و پایداری، تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند و به دنیا نشان دادند لحظه‌ای دست از دفاع از میهن اسلامی و عزت و شرف این مرز پرگهر نخواهند کشید.
۲۶ مرداد ۱۳۶۹ برگی زرین در انقلاب شکوهمند اسلامی ما ورق خورد و آزادگان آمدند این غیورمردان همان طور که رفته بودند؛ دلیر و مقاوم، نستوه و استوار، امیدوار و دلاور بازگشتند.
آزادگان، با ایمان راسخ خود طی دوره اسارت در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و توانستند حماسه‏اى به‏ یادماندنى و جاودان از خود به یادگار بگذارند.
رحمت خداوند برآزادگان، برفرزندان سرفرازایران زمین که با دست شستن ازسرمایه‌های زندگانی، راحتی وآرامش را در رزمگاه دلدادگی وانتخابی بزرگ قربانی نمودند تا به رسم عاشقی، ایمان، وفاداری و پایداری خویش را نسبت به انقلاب و اصول نظام در بوته آزمایشی سخت محک بزنند و برای کشوراسلامی ما افتخارآفرینی کنند.
اینجانب سالروز این خاطره بزرگ را به تمامی آزادگان معزز و خانواده شریف آنان، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را در راستای خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربازی مقام معظم رهبری از درگاه ایزد متعال خواستارم.
سرهنگ پاسدار غلامرضا بناری
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار