سرهنگ بناری:

بازگشت آزادگان به میهن پیروزی بزرگی برای ملت بود

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان گفت: بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پس از سال‌ها اسارت، پیروزی بزرگ و مهم برای ملت ایران بود.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۱۵
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ غلامرضا بناری در جمع پاسداران، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، افزود: تکریم جامعه ایثارگران به خصوص آزادگان عزیز مختص ایام مناسبتی نبوده و باید در طول سال به صورت مداوم این امر پیگیری شود.
وی با بیان اینکه ورود آزادگان به میهن اسلامی در ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ هیچگاه از یاد و خاطره ملت مقاوم ایران اسلامی پاک نمی‌شود، اظهار داشت: پیام حضرت امام خمینی (ره) در اول مهر ماه ۱۳۶۷ که با نفس گرم و تاثیرگذار خود در خصوص آزادگان فرمودند، جان دوباره در کالبد جامعه و مردم ایثارگر ایران اسلامی دمید.
بناری گفت: خانواده‌های شهدا مشعل داران راه اولیا هستند و در این میان مجروحین و معلولین خود چراغ هدایتی شده اند که در گوشه گوشه این مرز و بوم به دین باوران، راه رسیدن به سعادت آخرت را نشان می‌دهند.
وی اضافه کرد: اسرا در چنگال دژخیمان، خود سرود آزادی اند و احرار جهان آنان را زمزمه می‌کنند. ‏‎
‏فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در سال‌های گذشته به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، یادآور شد: باید ضمن اجرا و تداوم این برنامه ها، برنامه‌های جدید و متنوع دیگری نیز به اجرا در آید.
این مقام مسئول با تاکید بر تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: لازم است تجلیل از ایثارگران مختص ایام خاص و مناسبتی نباشد و همه دستگاه‌ها به نوبه خود در این زمینه وارد عمل شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار