حرکت جهادی مسئولان جهت رفع مشکلات مناطق سیل زده عشایری/ برگزاری رزمایش تابستانه خدمت رسانی در مناطق عشایری

سیاری تصریح کرد: ما توقع داریم مسؤولان یک حرکت جهادی انجام دهند تا سریع‌تر مشکلات مناطق سیل‌زده عشایری برطرف شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۲۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، شهریار سیاری مسئول بسیج عشایری سپاه ثارالله  در جمع اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام محرم اظهارکرد:در جامعه عشایری استان کرمان ظرفیتها و مشکلات متعددی  داریم اگر بخواهیم مشکلات را به فرصت تبدیل کنیم نیاز به حضوراهالی رسانه داریم

اینمقاممسئول افزود: در سیل اخیر اقدامات خوبی توسط دستگاه‌های اجرایی و بسیج   صورت گرفت در شهرهای عشایرنشین استان مانند رابر، سیرجان، شهربابک و بردسیر سیل به بخش کشاورزی آسیب رساند و موجب تلف‌شدن دام‌ و ایجاد مشکل برای قنوات در این مناطق شد.

سیاری تصریح کرد: ما توقع داریم مسؤولان یک حرکت جهادی انجام دهند تا سریع‌تر مشکلات مناطق سیل‌زده عشایری برطرف شود.

وی گفت:  رزمایش تابستانه خدمت رسانی در مناطق  عشایری از  امروزبه مدت ۱۰ روز با شعار «خدمت بی‌منت در کنار عشایر» در ۱۷شهرستان عشایرنشین استان کرمان برگزار می‌شود.

سیاری تصریح کرد: در این رزمایش نواحی سپاه شهرستان‌های عشایرنشین، گروه‌های جهادی عشایر، حوزه‌ها و پایگاه‌های عشایری، سازمان بسیج سازندگی، ادارت عشایری شمال و جنوب استان و ... به ما کمک می‌کنند.

مسؤول بسیج عشایری استان کرمان خاطرنشان کرد: این رزمایش در ۱۸عنوان برنامه از جمله خدمات دامپزشکی، برنامه‌های آموزشی اشتغال‌زایی، خدمات بهداشتی و درمانی، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به کمک دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، عرصه کمک به محرومیت‌زدایی، لایروبی قنوات و...برنامه‌ریزی شده است.

سیاری افزود: یکی دیگر از برنامه‌های رزمایش تابستانه بسیج عشایری برگزاری اردوهای جهادی با حضور مدیران اجرایی در مناطق عشایری و برگزاری دو روز میز خدمت در مصلاهای شهرهای عشایرنشین است.

مسئول بسیج عشایری خاطرنشان کرد:بسیج عشایری استان ۹۴ گروه جهادی دارد که ۴۰ گروه مربوط به جنوب استان و ۵۰ گروه در شمال استان است و در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند

ارسال نظرات
آخرین اخبار