در پیام سپاه ثارالله به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان آمده است؛

ایمان راسخ آزادگان، فشارهای روحی و جسمی دشمنان را بی اثر می کرد

آزادگانی که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند و راضی به رضای خدا بودند.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۹۰
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن پیامی به شرح ذیل صادر کرد.


«بسم‌الله الرحمن الرحیم
(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)
مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)
سلام بر آزاد مردانی که صبورانه رنج اسارت را تحمل نموده و با سر افرازی همچون کبوترانی رسته از بند، به آغوش میهن بازگشتند.
۲۶مرداد ماه، سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردان سـرافراز و سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیان و انقلاب اسلامی به میهن اسلامی است آزادگانی که با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند و راضی به رضای خدا بودند.
آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان ساز اسلام و سيره ائمه اطهار و با درس گرفتن از زندگي انقلابي و حماسه ساز حضرت زينب (س) که اسوه صبر و پايداري بود، قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح نمودند و با مقاومت و پايمردی و صبر و ايمان طعم تلخ شكست و ناكامی را بر دشمنان و حقارت و سرافكندگی را بر متجاوزان اين مرز و بوم چشاندند؛ درسی كه نبايد هيچگاه از ياد مستكبران جهانی و حاميان آنان به ويژه آمريكای جنايتكار برود.
سپاه ثارالله استان کرمان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره تمام شهدای والا مقام بویژه شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به ميهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، كليه ايثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ايران اسلامی تبريك عرض نموده، سلامتی و توفيقات تمام خدمتگزاران و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال خواستار است.
اینجانبان این روز خجسـته را به تمامی آزادگان سرافراز ایران اسـلامی بخصوص آزادگان غیور پایتخت مقاومت جهان اسلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این عزیزان که از ذخیره‌های ارزشـمند انقلاب هستند آرزوی توفیق و سـلامتی دارم

ارسال نظرات