خبرهای داغ:
جلسه بررسی عملکرد کمیته های همایش ۱۳ شهریور در شهرستان فردوس با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا استان خراسان جنوبی و فرماندار شهرستان فردوس برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۴۷
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان فردوس جلسه بررسی عملکرد کمیته های همایش ۱۳ شهریور در شهرستان فردوس با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا استان خراسان جنوبی و  فرماندار شهرستان فردوس برگزار شد . 

سردار مهدوی برنامه‌ریزی و عملکرد کمیته های اجرایی همایش اجلاسیه ملی جهادگران را در شهرستان فردوس مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید قدر این اقدام ارزشمند را خوب بدانیم و با برگزاری همایشی در سطح ملی ضمن تبیین این حرکت ارزشمند، پتانسیل ها و کاستی های منطقه و شهرستان را به اطلاع مسئولین کشوری برسانیم.

فرمانده سپاه انصار الرضا استان گفت: ثبت روز جهادگر در تقویم رسمی کشور افتخاری بزرگ برای فردوس است که سالروز حضور رهبر انقلاب در شهرستان فردوس برای کمک به زلزله‌زدگان شهریور سال ۴۷ به عنوان مبدا اردوهای جهادی و روز جهادگر باید ثبت شود ‌‌.

وی ادامه داد : تلاش می‌کنیم زمینه حضور مسئولین رده بالای کشوری و لشکری در شهرستان فردوس را فراهم کنیم تا بتوانیم ضمن معرفی پتانسیل های موثر و تاثیر گذار منطقه در راستای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و توسعه بهره بیشتری ببریم.

وی همچنین گفت: برنامه‌ریزی خواهیم کرد که گروه‌های جهادی حاضر در شهرستان را در ایام همایش به سایر بخش هایی که در سال ۴۷ درگیر زلزله شده بودند نیز اعزام کنیم.

مهندس روشن فرماندار شهرستان فردوس نیز در ابتدای این جلسه گفت: لازم است لیست گروه های جهادی ،تخصص و زمینه فعالیت این گروه ها به دبیرخانه همایش ارسال شود تا برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

روشن گفت در شهرستان پروژه های عمرانی ناتمام زیادی هست که لازم است با حضور مسئولان کشوری و استانی برای اختصاص اعتبار و اتمام این پروژه ها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد تا مردم به درستی ثمره های این همایش بزرگ را درک کنند.

در ابتدای جلسه مسئولان کمیته های برگزاری همایش  گزارشی از عملکرد و برنامه ریزی های صورت گرفته ارائه دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها