خبرهای داغ:
سردار مهدوی:

اگر فرمان امام خودرا به درستی انجام دهیم هیچ گاه از مسیر اصلی اسلام خارج نخواهیم شد

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام:ا گر فرمان امام خودرا به درستی انجام دهیم هیچ گاه از مسیر اصلی اسلام خارج نخواهیم شد, چراکه دشمن دارای رسانه ای قوی است که نمیگذارد هدف های ما به درستی منعکس شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۴۹
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۴

‍ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان فردوس سردار مهدوی صبح امروز به همراه جمعی از مسئولین با حضور در گلزار شهدای شهرستان فردوس، با آرمان های شهدا و انقلاب تجدید بیعت کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در جمع سپاهیان و بسیجیان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام افزود: سیر حرکتی که در سپاه و بسیج هست همان امتداد عاشوراست و این عزت و اقتداری که امروزه وجود دارد بخاطر زحمات شما بسیجیان است.

سردار محمدرضا مهدوی افزود: اگر فرمان امام خودرا به درستی انجام دهیم هیچ گاه از مسیر اصلی اسلام خارج نخواهیم شد, چراکه دشمن دارای رسانه ای قوی است که نمیگذارد هدف های ما به درستی منعکس شود.

وی گفت: در انقلاب خون‌هایی ریخته شده که همگی به خاطر بی‌بصیرتی عده‌ای از خواص جامعه بوده که به اسلام و جامعه اسلامی تحمیل شده و هنوز هم ادامه دارد.

سردار مهدوی در پاسخ به مشکلات بسیجیان گفت: ۱۳ حوزه مقاومت بسیج در استان داریم که نیمه تمام مانده و با پیگیری‌های صورت گرفته و تامین اعتبار در آینده نزدیک تکمیل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به کمبود سالن ورزشی مختص بسیج خواهران ، افزود: اگرسالن نیمه تمامی در شهرستان وجود داشته باشد، تمام خواهیم کرد ، در غیر این صورت برای بانوان سالنی احداث خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار