پیام تبریک نماینده مردم دشتی و تنگستان به مناسبت سال روز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

دکتر کرمی رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریکی صادرکرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۷۶۲
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،دکترغلامحسین کرمی رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز ورود غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریکی صادرکرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۶ مردادماه سالروز بازگشت فدائیان عاشق و یاوران باوفای ولایت به میهن اسلامی است . روزی سرشار از مجاهدت و افتخار که در صفحه صفحه تاریخ انسانیت نقش بسته و خواهد بست .روزی که یادآور نشاط و شادکامی و عطر آگین شدن دیارمان با حضور یاران و همسنگران شهدا و همرزمانش جانبازان و واماندگان از قافله عشق بود .

امنیت ، عزت و سرفرازی انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و رزمندگان و استقامت و ایثار آزادگان سربلند می‌باشد .

اینجانب فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آن نیک مردان به سرزمین ایمان و و ولایت را خدمت آزادگان عزیز ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان تبریک عرض نموده و ازخداوند باری تعالی برای آن عزیزان سرافرازی و مثل همیشه پایداری در خط رهبری خواستارم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات