در سالروز بازگشت آزادگان به میهن بیان شد؛

صبوری رزمندگان در اسارت مثال زدنی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: آزادگان در طول دوران اسارت صبورتر از سنگ صبور بودند و صبوری آنها مثال زدنی است.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۲۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام مرتضی رشیدی به خبرگزاری بسیج  گفت:روز 26 مرداد سال 1369 ، میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافراز بودکه پس از سالها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق ، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

وی ادامه داد: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشار های جسمی و روحی دشمنان ایستادند و از شکنجه های رژیم بعث هراسی به خود راه ندادند و صبور تر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی بودند.

رشیدی افزود: نه تنها استقامت آزادگان در اردوگاه های دژخیمانه رژیم بعث ، بلکه صبر و پایداری خانواده های این عزیزان ستودنی است .

وی تصریح کرد: عرصه پر برکت دفاع مقدس ، صحنه حضور مردان و زنان با ایمانی بود که با پیروی ازتعالیم عالیه اسلام و تحت رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) توانستند حماسه ای به یادماندنی و جاودان از خود به یادگار بگذارند.

مرتضی رشیدی ادامه داد: امروز یاد آور بازگشت غرور آفرین مردان و زنان آزاده ای است که پس از تحمل سال ها شکنجه و دوری از عزیزان خویش به وطن بازگشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار