مراسم تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری

باحضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)مراسم تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۵۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،مراسم تکریم ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری با حضور سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)و اعضای شوراهای حوزه مقاومت شهید مطهری در نمازخانه ناحیه برگزارشد.

در ابتدا سرهنگ پاسدار حمیدرضا حسین خانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ماه محرم و شهادت سرور سالار شهیدان امام حسین علیه السلام گفت:همه ی آحاد ملت اعضای بسیج هستند.بسیج در شرایط مختلف یاری گر است،سیل،زلزله،و حضورفعالانه در همه مشکلات و گرفتاریهای مردم است

این مقام مسئول گفت:خلاقیت ،ایثار ،احساس تکلیف کردن و مردمی بودن را از جمله مزیت های بسیج دانست وافزود:بسیج به عشق ولایت و برای دفاع از حریم ولایت ونظام وادامه راه شهداء است واز کسی که بخواهد چراغ بسیج را روشن نگه دارد تبعیت کرده است.

حسین خانی با اشاره به پیشتازی بسیجیان در اجرای ماموریت ها گفت:بسیجیان پیشتاز مبارزه وبرخورد با فتنه گران بوده اند وبه خاطر ولایت و بصیرتی است که به درستی تبیین را دنبال کرده اند.

وی با تاکید براین که در نظام جمهوری اسلامی ایران ولایت ،مردم،سپاه وبسیج در کنار هم هستنداظهار داشت:دشمن از روشن وبیداری و آماده بودن پایگاه های بسیج هراس دارد ومی داند آحاد این ملت کار های برای دفاع از این نظام ومبارزه خواهد کرد. واین امر هم موجب آرامش و امنیت مردم می باشد.

وی درپایان مراسم ضمن قدردانی از زحمات سروان پاسدار حسین اسدی فرمانده سابق حوزه مقاومت شهید مطهری و سروان پاسدار حسین نظری به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد

ارسال نظرات