آیین تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس درتنگستان برگزار شد

همزمان با گرامیداشت سال روز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان تنگستان با حضور مسولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۵۸
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،حجت الاسلام والمسلمین فریدونی امام جمعه دلوار در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که با حضور مسولین شهرستان تنگستان در سالن اداره ارشاد اسلامی شهر اهرم برگزار شد گفت:همه مسئولان باید در مقابل آزادگان احساس مسئولیت داشته باشند.

حجت‌الاسلام فریدونی که خود نیز از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس می باشد ضمن تسلیت سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت:تکریم جامعه ایثارگران به خصوص آزادگان عزیز مختص ایام مناسبتی نبوده و باید در طول سال به صورت مداوم این امرپیگیری شود.

دکتر غلامحسین کرمی نماینده مردم شهرستان های دشتی و تنگستان نیزدرادامه گفت:بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ های ارزشمندی هستند که با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب(س) که اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در سال های گذشته به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، یادآور شد: باید ضمن اجرا و تداوم این برنامه ها، برنامه های جدید و متنوع دیگری نیز به اجرا در آید.

محمدی با تاکید بر تجلیل و تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، گفت: لازم است تجلیل از ایثارگران مختص ایام خاص و مناسبتی نباشد و همه دستگاه ها به نوبه خود در این ارتباط وارد عمل شوند.

حاج علی نصرتی یکی از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس شهرستان تنگستان نیزبه بیان خاطرات اسارت پرداخت و گفت:تمام روش های نوین برای آزار واذیت رزمندگان وکسب اطلاعات نظامی و همچنین توهین به مقدسات اسلامی بخصوص توهین به امام خمینی(ره)در اسارت گاه های بعثی‌ها بکار گرفته می شد.

در پایان برنامه از آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هدیه ولوح سپاس قدر دانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار