خبرهای داغ:
مدیر بسیج دانشجویی پردیس فرهنگیان همدان تأکید کرد

لزوم توجه به امر فرهنگ‌سازی و تربیت در اردوهای محرومیت‌زدایی

همدان- مدیر بسیج دانشجویی پردیس فرهنگیان همدان با تأکید بر آبادی و رونق روستاها گفت: فرهنگ‌سازی و تربیت یک امر ضروری است و باید در اردوهای جهادی و محرومیت‌زدایی انجام شود.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۶۰
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

محمد قیاسوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص اردوی جهادی پردیس فرهنگیان همدان، اظهار کرد: ما در سه روستای شیرین آباد، بویاخچی و دیزج در شهرستان قهاوند به مدت سه روز حضور داریم.

وی با بیان اینکه هدف این اردوی جهادی بیشتر بر تربیت دانش‌آموزان و آموزش ‎مردم روستا تاکید دارد، افزود: ما با شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های تقویتی طبق سند تحول بنیادین، ۶ ساحت تربیتی، اعتقادی، اجتماعی، دینی و معرفتی را در روستا دنبال می‌کنیم.

مدیر بسیج دانشجویی پردیس فرهنگیان همدان با اشاره به اینکه مردم این روستاها مطالبه‌گر نبوده و هرکس به کار خود مشغول است با تأکید بر آبادی و رونق روستاها گفت: فرهنگ‌سازی و تربیت یک امر ضروری است و باید در این اردوها محرومیت‌زدایی انجام شود که در نظر داریم در آینده این آموزش‌ها را به صورت مجازی و حضوری انجام دهیم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مشکل مردم روستا عدم وجود روحانی است و اقامه نماز جماعت در روستا زمانی که اردوهای جهادی در روستا حضور دارند برگزار می‌شود و در سایر روزها نماز جماعت برگزار نمی‌شود که باید برای این مسئله مسئولین چاره‌ای بیندیشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار