با حضور فرمانده سپاه بهشهر؛

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بهشهر برگزار شد

ساری-مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهشهر در عباس آباد این شهر بر گزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۱۹۸۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بهشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بهشهر در عباس آباد این شهر بر گزار شد.

 مهندس احمدی شهردار بهشهر  گفت: ما انتقادات سازنده واصولی و منصفانه را پذیرا هستیم و ان شاالله با کمک یکدیگر بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهر رقم بزنیم و ما برای رفع مشکلات حوزه مدیریت شهری به همراهی اصحاب رسانه نیازمند هستیم.

وی با تاکید به اینکه جلساتی را با حضور خبرنگاران و اساتید حوزه اطلاع رسانی برگزار می‌کنیم تصریح کرد: این مراسم نیز در راستای تجلیل از خبرنگاران برگزار شد تا قدر دانی خودمان را از خبرنگاران نشان دهیم.

وی گفت: حقیقتا رسانه‌ها با کمترین درآمد، زحمات زیادی را در مبحث اطلاع رسانی متحمل می‌شوند و جا دارد مسولین شهرستان با خبرنگاران تعامل داشته باشند چرا که اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسولین هستند.

دکتر شکوهی رئیس شورای اسلامی بهشهر هم در این نشست طی سخنانی اظهار داشت:با همراهی و تعامل می‌توانیم برای شهر بهشهر نتایج خوبی رقم بزنیم و بنده با توجه به تجاربی که دارم، عملکرد شورا را خوب ارزیابی می‌کنم و شورا بر اساس وظایفش به موضوعاتی همچون انتخاب شهردار و .. توجه داشت.

وی گفت:امانتداری، صداقت، راستگویی و رعایت جوانب انصاف باید در رسانه‌ها مورد توجه باشد
در پایان این نشست هریک از اعضای شورای شهر و خبرنگاران به بیان نقطه نظرات خود در موضوع خبرنگار پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها