خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از آزادگان در دهاقان برگزار شد

مراسم نمادین تحلیل از آزادگان دهاقان در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۹۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، 26مرداد سالروز بازگشت نخستین گروه از آزادگان به میهن اسلامی است؛ آنان که پس از سال ها اسارت در اردوگاه های رژیم بعث عراق، قدم بر خاک وطن گذاشتند و به انتظار میلیون ها ایرانی پایان بخشیدند.

چند روز بعد یعنی ۲۹ مرداد رهبر معظم انقلاب در دیدار با آزادگان فرمود: یکی از چیزهایی که شما را، دلهایتان را زنده نگه می‌داشت، ‌پر امید نگه می‌داشت، یاد آن چهره و روحیه پرصلابت امام عزیزمان بود، آن بزرگوار هم خیلی به یاد اسرا بودند. حال پدری را که فرزندانش به این شکل از او دور شده باشند، راحت می‌شود فهمید.

مساله اسارت طولانی فرزندان این ملت به نوبه خود امتحان دیگری بود که ملت ما با موفقیت آن را به انجام رسانده و اسرای ما همانند ملت ایران از خود آزاد مردی نشان دادند و سرانجام با موفقیت و سرافرازی به وطن بازگشتند.

استقبال از آزادگان میهن اسلامی پس از سال ها اسارت و سختی و دوری از وطن که در راه دفاع از دین اسلام و وطن انجام شد افتخاری بزرگ برای مردم عزیزمان بود که در تاریخ مثال زدنی است.

امروز همزمان با سالروز بازگشت این قهرمانان، به تدبیر علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان و برای اولین بار در این شهرستان با همکاری آزادگان بزرگوار، جهت یادآوری روزهای استقامت و صبر این عزیزان آیین بازسازی نمادین استقبال از ورود این عزیزان برگزار شد تا حماسه ای نو برای نسل جدید و مردم عزیزمان خلق شود.

این مراسم با شکوه از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان که محل اعزام رزمندگان انقلاب اسلامی بود آغاز شد تا خاطرات آن زمان یکبار دیگر برای مردم شهرستان زنده شود و حال دل مردم بار دیگر خوب شود و با این کار ایثار و مجاهدت به نسل آینده منتقل شود.

مردم ولایت‌مدار و انقلابی دهاقان اعم از شهروندان و اهالی روستاهای بخش مرکری به همراه مسؤولین استانی و شهرستانی، آزادگان سرافراز را در آغوش گرفتند و پس از اهدای شاخه‌های گل آن‌ها را تا مقابل فرمانداری شهرستان که نقطه پایانی برنامه بود همراهی کردند و سپس برنامه‌های تدوین شده یک به یک به اجرا گذاشته شد.

 

 


علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در این آیین با بیان این که سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی یکی از شیرین ترین ایام پس از انقلاب اسلامی ایران است، قهرمانان بازگشتند و ولی زمان‌شان که فرمان جهاد داده بود را در بین خود ندیدند.


وی ادامه داد: آزادگان سرافراز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را به عنوان ولی فقیه زمان خود پذیرفته و اطاعت از وی و وفادار ماندن به او و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دستور کار قرار دادند.

جمشیدیان با بیان این‌که فتنه‌گری از زمان شروع اسلام و پیامبر اکرم(ص) برپا بوده است و همیشه عده‌ای سعی بر ایجاد فتنه و نفاق داشتند، در زمان کنونی نیز بازماندگان فتنه‌های قبلی دست از فتنه‌گری خود بر نداشته‌اند.

فرماندار شهرستان دهاقان در همین راستا تصریح کرد: یقین داریم که مردم ولایت‌مدار و انقلابی ما، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از این تفاله‌های متعفن پاک خواهند کرد.

وی با بیان این‌که بعضی‌ها نزد خود گمان می‌کنند مردم دست از ارمان‌های خود برداشته‌اند اظهار داشت: فقط همین رزمنده‌ها برای ایستادن مقابل این گروه کافی است و آن‌ها را برای همیشه به زباله‌دان تاریخ خواهند ریخت.

جمشیدیان در ادامه به بیشتر بودن رویش‌ها از ریزش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این‌که بعضی‌ها از قطار انقلاب پیاده می‌شوند نگرانی ندارد چراکه خودشان متضرر می‌شوند.


فرماندار شهرستان دهاقان گفت: کسانی که یک زمانی در نظام ما در مناصب سطح بالا قرار داشتند و هم اکنون علیه نظام و انقلاب صحبت می‌کنند از اول هم همراه نظام نبودند و زاویه‌های زیادی داشتند.

 

وی با تأکید بر ادامه دادن مسیر به صورت مستحکم گفت: مردم بیش از پیش همراه نظام و انقلاب خود هستند و همچنین جوانان ما هم برای نظام اسلامی خود از جان و دل مایه می‌گذارند تا هیج کس نتواند ذره‌ای علیه کشورمان و ارزش‌های انقلاب اقدامی کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار