به مناسبت ورود آزادگان عزیر به ایران اسلامی؛
مسئولان استانی و شهرستانی و شهری با آزادگان قهرمان در شهر وردنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۵۲۱۹۹
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه وردنجان در دیدار با آزاده سرافراز نیازعلی مولوی وردنجانی با گرامیداشت ورود آزادگان عزیر به ایران اسلامی گفت: ایستادگی و پایمردی آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیست، بلکه وجود آنها که معطر به عطر شهدا است، مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری است.

حجت الاسلام علی محمدی اظهار داشت: بدون شک پیام آزادگان عزیز، بانگ پیروزی اسلام و استقلال ایران اسلامی است که برای همیشه بر تارک تاریخ و انقلاب ثبت است.

امام جمعه وردنجان افزود: آزادگان سال های اسارت و شکنجه دشمن را به جان خریدند و تسلیم دشمنان نشدند تا به دنیا ثابت کنند، حق ماندگار است و ظلم پایدار نیست.

وی ادامه داد: آزادگان سند افتخار و فداکاران ۸ سال دفاع مقدس هستند و ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز ایثار، مقاومت و فداکاری آزادگان عزیز در دوران دفاع مقدس و اسارت را فراموش نمی‌کنند.

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: آزادگان با ایستادگی و مقاومت در زندان‌های دشمن بعثی به جامعه درس فداکاری و وفاداری آموختند، صلابت، ایثار و رشادت آزادگان چه در دوران دفاع مقدس و چه در سال‌های اسارت برگ زرین دیگری در تاریخ ایثارگری است که عظمت ایثارگران این مرز و بوم را به جهانیان و به ویژه استکبار جهانی نشان داد.

دراین دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان بن حضور داشتند.

ارسال نظرات