معاون مدیر کل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری:

آزادگان سند زنده حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل استکبار هستند

معاون مدیر کل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری گفت: آزادگان سرافراز سند زنده حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل استکبار هستند.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۲۲
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

حسین نصراله معاون مدیر کل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ری با تبریک سالروز ورود تاریخی آزادگان سرافراز گفت :   تجلیل از صبر و استقامت آزادگان که سالها در اسارت بودند وظیفه همه است.

وی گفت: براساس برنامه   مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران ری با سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)  با  ۱۹۵ آزاده سرافراز  شهرستان ری دیدار و از آنان تجلیل به عمل آمد.

وی افزود :   گروه هایی از نمایندگان بنیاد شهید و سپاه ناحیه ری   به طور همزمان به دیدار ۱۹۵ آزاده در شهرستان ری اعزام شدند  و با اهدای لوح سپاس  از آزادگان سرافراز  تجلیل کردند.

نصراله افزود: آزادگان سند زنده حقانیت نظام در مقابل استکبار جهانی هستند.

وی تاکید کرد: همه ما مدیون صبر ، استقامت و ایثارگری شما آزادگان سرافراز هستیم و به وجود آزادگان عزیز افتخار می کنیم چرا که الگو هستید.

حسین نصراله تحمل دوران اسارت را اجری ماندگار در کارنامه آزادگان دانست و یادآور شد: جامعه قدردان رشادت و از خودگذشتگی این قشر است.

نصراله در ادامه گفت: آزادگان امتحان خود را پس داده اند و بخوبی وفاداری خود را به انقلاب ، ارزش ها ، امام (ره) و ولایت بصورت عملی ثابت کردند.

 

ارسال نظرات