آیین تجلیل از دانش آموز وردنجانی کسب کننده رتبه 67 کنکور سراسری در رشته ادبیات 1401 در حسینیه حضرت رقیه سلام الله علیها شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۳۹
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این آیین که امام جمعه، اعضای هیئت حضرت رقیه سلام الله علیها و کانون فرهنگی هنری ولایت عشق شهر وردنجان حضور داشتند، مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی خادمیاران رضوی شهرستان بن،با تسلیت ایام اسارت آل الله  گفت: دانش آموزان عزیز در تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه خود قرار دادند و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و عزت و افتخار برای ایران اسلامی آفریدند.

حجت الاسلام عبدالصمد کاظمی ادامه داد: دانش آموزان در تعیین سرنوشت کشور نقش به سزایی دارند، دانش آموزان امروز در آینده ای نزدیک مدیران کشور خواهند شد و این نظام الهی به دست این عزیزان اداره می شود، فلذا باید در تربیت، تحصیل و بصیرت افزایی نسل نوجوان و جوان تلاش مضاعف انجام شود.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: اهمیت نقش آموزش و پرورش در تربیت نیروهای ولایتمدار،مومن، انقلابی متخصص، دانشمند و آشنا به علوم جدید بسیار حائز اهمیت است، اگر ما بخواهیم بدون وابستگی به دشمنان ، پویا و مقاوم  روی پای خود استوار بمانیم و در دنیا کرامت داشته باشیم، باید در تربیت نسل جوان ولایتمدار، انقلابی ، مومن، کارآمد برای آینده جامعه کوشا باشیم.

مسئول کانون تخصصی تبلیغ دینی خادمیاران رضوی شهرستان بن، افزود: تلاش و کوشش فراوان با تکیه بر قدرت الهی و عنایات ائمه معصومین علیهم السلام نقش بسیار ارزشمندی در کسب رتبه های علمی دارد.

حجت الاسلام کاظمی با قدردانی از دانش آموز برتر کنکور سراسری  گفت: خانم زهرا مولوی وردنجانی در خانواده ای متدین و مومن پرورش و تربیت شده که توجه زیادی به مبانی علمی و دینی و اعتقادی دارند.

وی تلاش ها و زحمات مدیر و دبیران و معلمان و فرهنگیان دبیرستان دخترانه ابرار شهر وردنجان را ستود و گفت: مجموعه آموزشگاه تمام تلاش خود را برای ارتقای علمی و کسب رتبه های برتر کنکور به کار بردند تا چنین افتخاراتی کسب شود.

شایان ذکر است: در این دیدار از " زهرا مولوی " دانش آموز دبیرستان ابرار شهر وردنجان که موفق به کسب رتبه دو رقمی  (67) کنکور سراسری در رشته ادبیات شده بود، تجلیل شد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، همخوانی قاریان و حافظان کلام وحی و مداحی از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال نظرات