مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در پیامی اورده است؛
با صدور پیامی از حضور باشکوه مسئولان استانی و شهرستانی ، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان زرند در برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۶۰
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از حضور باشکوه مسئولان استانی و شهرستانی ، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان زرند در برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز قدردانی کرد. که متن پیام قدردانی به شرح ذیل می باشد:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت بالاترین فضیلتی که خداوند این ارمغان آسمانی را به پاک ترین جهادگران در راه خویش عطا می فرماید. و الحق سخنی بالاتر و معنوی تر از ذکر مقام این آسمانیان درزنده نگه داشتن میراث ماندگارشان سراغ نداریم .

برگزاری یادواره شهدا نه تنها گرامیداشت یاد شهدا، که نقطه روشنی است تا ما را با اصل و هدف غایی خود آشنا کند، چراکه به فرموده رهبر انقلاب، گاهی رنج و زحمت زنده نگاه داشتن خاطره شهدا ، کمتر از شهادت نیست.

به لطف ایزد منان و تحت توجهات قطب عالم امکان ، امام حی و ناظر حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  و و با استمداد از ارواح مطهر امام راحل عظیم الشان و شهدای گرانقدر، ثمره سالها مجاهدت و تلاش خالصانه عموم مردم شهرستان زرند برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر در قامت یادواره بزرگداشت 9 معلم شهید و 147 دانش آموز شهید تجلی یافت.

برخود لازم میدانم به عنوان خادم و دبیر یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز از نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کرمان ، ائمه محترم جمعه ، فرماندار وسایر مسئولان محلی شهرستان زرند  ، خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان کمیته های چندگانه فرهنگی،برنامه ریزی، پشتیبانی، مالی اصحاب  رسانه که در شکل‌گیری و برگزاری این یادواره متحمل زحمت شدند نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشم.

از خداوند رحمان و رحیم دوام توفیقات همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ظل توجهات بقیه ا... الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و منویات حکیمانه نائب برحقش مقام معظم رهبری مسئلت می نمایم.

عبدالوحید جعفری

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند

 

ارسال نظرات