خبرهای داغ:

کلاس اخلاق در سپاه ناحیه دامغان برگزار شد

دامغان_ کلاس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه شهر دامغان در حسینیه شهدای گمنام سپاه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۲۸۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه شهر دامغان در کلاس اخلاق که با حضور پایوران و سربازان در حسینیه شهدای گمنام سپاه ناحیه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: رذیله اخلاقی سخن چینی انتقال سخن یک فرد به فرد دیگر می باشد و به واسطه انجام این کار یک رابطه‌ دچار مشکل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رستمیان برخورد قاطع در برابر این رذیله اخلاقی را بهترین راهکار دانست و گفت: همانگونه که در روایات بیان شده سخن چینی باعث کینه قلبی و دوری از خدا می شود و برای مقابله با این آفت باید قاطع برخورد کرد.

خطیب نماز جمعه دامغان با تشریح شفاعت حسنه و سیئه بیان کرد: شفاعت حسنه موجب گره‌گشایی و حل مشکل کار مؤمن می شود و در مقابل شفاعت سیئه را به سخن چینی تفسیر کردند.

وی با بهره گیری از سخن رسول اکرم (ص) در خصوص این رذیله گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: آیا شمارا به بدترین افراد مطلع کنم؟ گفتند بله و پیامبر گفت، افرادی که بین دو دوست جدایی می اندازند و به دنبال عیوب در زندگی انسان‌های خوب می پردازند بدترین افراد می باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها