26 مرداد یادآور صلابت زنان و مردان آزاده است

در بیانیه فرمانده سپاه بوکان به مناسبت سالروز بارگشت غرورآفرین آزاده ها به میهن اسلامی آمده است: 26 مرداد یادآور صلابت زنان و مردان آزاده در پیکار با دشمنان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۵۲۳۸۹
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

به گزارش بسیج از بوکان، فرمانده سپاه بوکان به مناسبت ٢۶ مرداد سالگرد ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در پیامی این روز را تبریک گفت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راه هستند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده‌‏اند. (سوره احزاب؛ آیه ٢٣)

روز ۲۶ مرداد ۱۳۶۹؛ چشمان منتظر ملت شاهد بازگشت غرورآفرین آزادمردانی بود کـه در راه عهد و پیمانی کـه با خدا بسته بودند، مجاهدت و استقامت ورزیدند و توانستند در سال‌های‌ زجر و شکنجه، با وجود درد و بیماری جسمی، روح و روان خودرا جلا بخشند و تقوا و مردانگی خود را مضاعف کنند، تا در بازگشت بـه ایران اسلامی در صحنه‌های‌ مختلف اجتماعی، سرمشق و نمونه‌ای برای صلابت و استقامت مردان و زنان ایران اسلامی باشند.

این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان مردی اسـت، کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند، صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

اینجانب، این روز بزرگ را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنافداه) و امامین انقلاب اسلامی و ملت غیور و بصیر ایران اسلامی و آزادگان سرافراز و خانواده محترم شان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

و من الله توفیق

سرهنگ پاسدار صمد محمد علیزاده

فرمانده سپاه شهرستان بوکان 

ارسال نظرات
آخرین اخبار