خبرهای داغ:
طرح جوانه های صالحین در قالب برگزاری کلاس های ورزشی تابستانه به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۴۰۶
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و در قالب طرح جوانه های صالحین برنامه های متنوع ورزشی به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برگزاری این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف ایجاد اوقات مفرح و شاد برای دانش آموزان از آغاز فصل تابستان برنامه ریزی های لازم در جهت برگزاری برنامه های متنوع ورزشی انجام و دوره های ورزشی در طی روزهای مختلف برگزار می شود.

او افزود: نوجوانان و جوانان با استقبال پرشوری در کلاس های والیبال، فوتبال دستی، پینک پنگ و فوتسال که در پایگاه و در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: برگزاری گشت رضویون توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از ساعت ۲۲ الی 12 بامداد از دیگر برنامه هایی بود که در جهت ایجاد امنیت و آرامش در سطح شهر انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها