خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

فلسفه وجودی سپاه تربیت نیروهای خداباور برای انقلاب است

تبریز - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سپاه، سازمان بسیج و همه مجموعه های فرهنگی باید در راستای تبدیل باید ها به باور ها تلاش کنند، چراکه تقویت عنصر خداباوری و خدا ناظری گره گشای همه مشکلات خواهد بود و می توان فلسفه وجودی سپاه را تربیت یک فرد معتقد و خداباور دانست.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در آئین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو افزود: مهم ترین عامل موفقیت سازمان ها در درونی ساختن اعتقادات دینی بین آحاد نیروها، بهره مندی از مدیران و مسئولان پیش رونده و پیش برنده است که بتوانند همواره بصورت جهادی و میدانی به تربیت و تعلیم زیرمجموعه ی خود بپردازند.

وی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، ادامه داد: به گواهی تاریخ، رمز موفقیت ما در جبهه ها حضور عناصر خداباوری بود که تا پای جان در راه مکتب اسلامی و حصول اهداف اعتقادی، ماندند و با تاسی به روحیه  شهادت طلبی، ترس را ترساندند و همانگونه که امامین انقلاب فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، بیان کرد: نقش دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیز باید به سمت انجام کارهای طلبگی و آخوندی برود و از گرفتار شدن در دام سکون، روزمرگی و کلیشه ای پرهیز  و با کمک حفاظت اطلاعات موانع پیش روی فرماندهان رده را مرتفع کند تا مجموعه فرماندهی با اطمینان و طیب خاطر در راستای نیل به اهداف سازمانی وارد میدان عمل شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید بر ظرفیت های کم نظیر فرهنگی و اجتماعی اسکو اظهار کرد: ظرفیت های متعدد اسکو، درصد بالای جمعیت دارای تحصیلات عالیه و حضور عالمان پرتلاش، رسالت مسئولان سپاه این شهرستان را دو چندان کرده و باید با تعامل سازنده درون سازمانی و برون سازمانی و بخصوص بهره مندی از ائمه جمعه از این فرصت برای خدمت هرچه بیشتر به نظام اسلامی و مردم استفاده کرد.

در این آئین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا از حجت الاسلام امیر شکوریان قدردانی و حجت الاسلام علی مسلم را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسکو معرفی کرد.

ارسال نظرات