نسخه شفابخش معضلات و درمانگر دردهای جامعه بسیج است

حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: نسخه ی شفا بخش معضلات و درمانگر دردهای جامعه بسیج است.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۳۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) با حضور در جمع بسیجیان گردان امام حسین (ع) شهرستان دشتستان، از فعالیت های جهادی فرمانده، پرسنل و بسیجیان این گردان قدردانی نمود.

 

حجت‌الاسلام یحیایی اظهار داشت:انسان ها نقش سازنده ای در خودسازی دارند بنابراین باید در وهله نخست با نفس خود مبارزه کند و حضور در فعالیت های جهادی بسیج بهترین شیوه برای این مهم است.

 

وی عنوان کرد: امروزه مصداق بارز مبارزه در خط مقدم با جنگ نرم همین فعالیت های جهادی است که خودسازی و تهذیب نفس از اهداف اصلی در کارهای جهادی محسوب می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ امام صادق (ع) تصریح کرد: هنگام صحبت با اعضای بسیجی گردان امام حسین (ع) میل به خدمت در آنها کاملاً هویدا است و وقتی انسان، مشتاق به انجام کاری باشد آن را به نحو مطلوب انجام می دهد و میل و رغبت است که عامل موفقیت انسان در حیطه کار می شود.

 

حجت‌الاسلام یحیایی تصریح کرد: بسیجیان جهادی ارزش و اهمیت کار جهادی را می دانند و به همین دلیل تلاش مجاهدت گونه را در کارهای جهادی سرلوحه خود قرار داده اند.

 

وی گفت: کارهای جهادی معنویت زا است و این فعالیت ها موجب ایجاد معنویت در انسانها می شود.

 

وی در پایان گفت: خدمت رسانی به مردم و فعالیت های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نبوده و در طول سال ادامه دارد و در هر زمان که لازم باشد جهادگران گردان امام حسین (ع) شهرستان دشتستان  پا در میدان در همه زمینه ها خدمت‌رسانی می کنند.

 

پایان خبر/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار