خبرهای داغ:
سردار سلیمانی عنوان کرد:

رژیم سرطانی صهیونیستی به سرعت در حال فروپاشی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم سرطانی صهیونیستی در حال فروپاشی است، بر نقش بسیج در ایجاد سپر "فضای مجازی مردم پایه"در مقابل تهاجم‌های نظام سلطه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۲۵۶۴
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار سلیمانی "رئیس سازمان بسیج مستضعفین" صبح امروز در جمع منتخبین فرماندهان نواحی بسیج، گفت: از مهمترین مسائل تحقق اهداف بسیج، ایجاد زمینه‌ها و شرایط برای ورود مردم در نیازمندی‌های تحقق گام دوم انقلاب است.

بزرگترین دشمنان انقلاب اسلامی در حال افول قدرت هستند

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شرایط بسیار خوبی در دنیا و منطقه دارد و بزرگترین دشمنان انقلاب اسلامی در حال افول قدرت از لحاظ مادی و تأثیر گذاری هستند، ادامه داد: اگرحتی قدرت آن‌ها از لحاظ حجم مالی کم نشده باشد، در حوزه تأثیرگذاری قدرت توانشان کاهش چشمگیری پیدا کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: افراد معمولی در آمریکا نیز این شرایط را احساس کرده‌اند و این امر برای ایادی آن‌ها نیز ثابت شده است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: از سوی دیگر نظام اسلامی برنامه‌های خودش را به بهترین شکل ممکن پیش می‌برد و مهمترین اثر آن هم شکست بزرگترین ائتلاف سیاسی، نظامی، امنیتی و اقتصادی نظام سلطه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نظام سلطه دربرابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: نظام سلطه دربرابر جمهوری اسلامی ایران شکست خورده و هم‌پیمانان این نظام سلطه گر که در برابر ایران ایستاده بودند هم شکست خوردند.

رژیم سرطانی صهیونیستی به سرعت در حال فروپاشی است و دچار شکست‌های پشت سر هم است.

رئیس سازمان مستضعفین با اشاره به اینکه آن‌ها این شکست را فضاحت بار خواندند، خاطرنشان کرد: رژیم سرطانی صهیونیستی به سرعت در حال فروپاشی است و دچار شکست‌های پشت سر هم است.

وی به مواجهه مردم یمن، لبنان، عراق، سوریه با سران استکبار و دستنشانه دهای آن‌ها اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای این کشور‌ها و سایر کشور‌های آزادی خواه شده و این نشان دهنده ظهور، بروز و استمرار یک قدرت جهانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد: در داخل کشور هم با روی کار آمدن دولت مردمی و هماهنگی سران قوا شرایطی مناسب برای بسیج ظرفیت‌ها به وجود آمده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در شعار دولت هم شاهد این هستیم که «دولت مردمی» محور کار قرار می‌گیرد و این توجه ویژه به الگوی مردمی سازی کار‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: مردم سالاری در ایدئولوژی امام و امت وقتی انجام می‌شود که نخ تسبیحی به عنوان بسیج که تشکیلات انقلاب اسلامی است، با سازماندهی هوشمندانه بتواند ورود مردم را در عرصه‌ها متناسب سازی کند.

سردار سلیمانی در راستای پیش برندگی اهداف گام دوم انقلاب افزود: نقش بسیج در گسترش کمی و کیفی فعالیت‌های مردمی در حوزه‌های خدمت رسانی، فرهنگی، سازندگی، اقتصاد مقاومتی، اجتماعی، فضای مجازی و علم بسیار مهم و تاثیرگزار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار