خبرهای داغ:

حضور 40 بسیجی جهادگر در مناطق محروم و کم برخوردار استان+ عکس

مسئول قرارگاه جهادی شهرستان دامغان از استقرار سه گروه ذیل قرارگاه جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

معصومه صادقی مسئول بسیج خواهران دانشگاه دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان از استقرار سه گروه جهادی به استعداد 40نفر بسیجی جهادگر در مناطق کم برخوردار خبر داد.
مسئول قرارگاه جهادی خواهران شهرستان دامغان به تشریح اقدامات جهادی در عرصه های فرهنگی،اعتقادی و اجتماعی پرداخت و بیان داشت:اقدامات فرهنگی متنوعی برای جامعه هدفمان که اغلب کودکان و نوجوانان هستند مطــرح گردیده است که امیداست با تاثیرگذاری مطلوب اجرا و عملیاتی شود.
صادقی با تعریف از فعالیت فرهنگی در قالب اقدامات جهادی اظهارداشت:فعالیت فرهنگی در واقع فعالیت هایی است که در مسیر رشد و تربیت افراد قرار دارند و در تلاش هستیم تا بتوانیم در این هدفگذاری گامی محکم و درست برداریم.
وی درپایان یادآور شد:فعالیت های فرهنگی شامل رشد اعتقادی کودکان و نوجوانان،مشاوره درسی و آموزشی و اعتقادی به گروه های سنی نوجوان است.
مسئول قرارگاه جهادی خواهران شهرستان دامغان بیان کرد: همچنین برگزاری مراسمات مذهبی و مناجات خوانی درایام سوگواری سید و سالارشهیدان نیز از جمله اقدامات مهم این قرارگاه بوده است.
به گزارش بسیج، دانشجویان دختر دانشگاه‌های دامغان و پیام‌نور در قالب کاروان جهادی به روستاهای سرکویر (حسینان، معلمان، سطوه و بیدستان) اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار