افتتاح کانون بسیج رسانه شهید ضامن در زاهدان

یاسینی گفت: کانون بسیج رسانه شهید حسین ضامن خانه و پاتوق خبرنگاران است
کد خبر: ۹۴۵۲۶۲۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

پوریا یاسینی، رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، با اشاره به این مطلب که بسیج رسانه استان ۲۳۲ عضو دارد که ۱۵۲ نفر آنان فعال و ۸۰ نفر عادی هستند، گفت: کانون بسیج رسانه شهید حسین ضامن خانه و پاتوق خبرنگاران است.

 

وی افزود: با افتتاح و آغاز کار کانون شهید ضامن در زاهد دوره های آموزش خبرنگاری، سواد رسانه، مجری‌گری، فن بیان و روزنامه نگاری مقدماتی و پیشرفته برای اصحاب رسانه برگزار می شود.

 

یاسینی ادامه داد: یکی از اهداف این کانون آموزش خبرنگاری برای علاقه‌مندان و برگزاری جشنواره های رسانه ای است.

 

رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان با اشاره به رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر در زاهدان گفت: این جشنواره که از امروز آغاز شده تا ۱۵ دی در ١٠ قالب و ١۵ محور پذیرای آثار خبرنگاران و فعالان رسانه است.

 

گفتنی است، شهید «حسین ضامن» خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سیستان و بلوچستان نخستین خبرنگار شهید این استان در دفاع مقدس است که تنها یک ماه پس از اعزام به جبهه‌­های حق علیه باطل در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ خورشیدی به مقام شامخ شهادت نایل آمد.

 

شایان ذکر است، شهید ضامن در ۱۱ بهمن ۱۳۳۹ خورشیدی در خانواده ای مذهبی در زاهدان متولد شد و در سال ۱۳۶۲ خورشیدی همکاری خود را با ایرنا به عنوان خبرنگار آغاز کرد و ۲ سال از خدمت خود را در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی در شهرستان چابهار گذراند.

ارسال نظرات