جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با اشاره به آبرسانی به 52 روستای این استان گفت: نهضت سازندگی در راه آبرسانی به روستاهای محروم استان سمنان انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۳۱
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲


مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج سمنان اظهار داشت: پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم یکی از مهم ترین برنامه های محرومیت زدایی است که با همکاری شرکت آب و فاضلاب در استان و پشتیبانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجراست.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان با اشاره به پروژه بزرگ آبرسانی به 52 روستای محروم استان که دچار مشکل کم آبی هستند در سال جاری تصریح کرد: هدف ما رفع کامل مشکل آب روستاهای استان با همکاری دستگاه های خدمت رسان تا پایان سال 1402 بوده که در این راستا از همه توان و ظرفیت استفاده خواهیم کرد.
کاشفی با بیان اینکه اجرای پروژه بزرگ آبرسانی به روستاهای استان گامی اساسی در جهت رفع مشکل مردم در این روستاها است افزود: بخش قابل توجهی از این پروژه های آبرسانی روستایی در روستاهای جنوب دامغان و بخش کالپوش از شهرستان میامی در حال اجرا بوده و ما بقی نیز طبق زمانبندی اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی مردم را ولی نعمتان خود می‌دانند و برای رفع مشکلات مناطق محروم و خدمت صادقانه به مردم همه توان را پای کار می‌آورند، گفت: الگوی رفتاری جهادگران تاسی از اندیشه‌های امامین انقلاب اسلامی است.
کاشفی با اشاره به اینکه هدف ما امیدبخشی به مردم و غلبه بر هجمه‌های دشمن است اظهار داشت: امروز همه باید با همت بیشتر و کار جهادی و انقلابی، غبار فقر و محرومیت را از چهره جامعه و به ویژه مناطق محروم پاک کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها