گردهمایی ائمه جمعه استان در شهرستان مهریز

چهارمین گردهمایی ائمه جمعه استان با حضور نماینده، ولی فقیه و استاندار در مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۶۸۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گردهمایی فصلی ائمه جمعه استان یزد در شهرستان مهریز مسئولان را به داشتن همتی بالا فراخواند و گفت: تشکیلات حکومتی، مسئولان و مدیران باید دارای همت بلند و قدرت تصمیم گیری باشند تا بتوانند بر مسائل و مشکلات جامعه فائق آمده و گام‌های بلندی برای حل مشکلات مردم بردارند.

استاندار یزد نیز حل مشکلات مردم را اولویت اول خواند و تصریح کرد: خانواده، مهمترین مساله استان به شمار آمده و بر این اساس طرح سامان خانواده به تصویب رسید و حتی در سطح بخشداری‌های استان هم دبیرخانه ویژه دارد.
مهران فاطمی با قدردانی از همکاری ائمه جمعه استان با مسئولان ادامه داد: این طرح تاکنون پیشرفت ۳۰ درصدی در استان داشته و اعتبارات پژوهشی استان حول محور مسائل فرهنگی قرار دارد.
وی با بیان اینکه اعتبارات دستگاه‌های فرهنگی استان نظیر حوزه‌های علمیه، ستاد اقامه نماز و ستاد امر به معروف و نهی از منکر با افزایش چند برابری موجه شده است گفت: همه باید برای تحقق کامل آن در استان همکاری داشته باشند.

همچنین حجت الاسلام سید جمال الدین نجم الهدی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، هدف از برگزاری این گردهمایی را نزدیک شدن دیدگاه‌های ائمه جمعه، هماهنگی بیشتر میان آنان و استفاده از تجربه‌ها و انتقال آگاهی‌ها عنوان کرد.

در این گردهمایی نیز ائمه جمعه به بیان مهمترین مسائل و مشکلات پرداخته و بر لزوم تلاش مسئولان برای حل این مشکلات تأکید کردند.

نماز عبادی-سیاسی جمعه در ۲۶ منطقه استان یزد اقامه می‌شود.

ارسال نظرات