خبرهای داغ:
آموزش مقدماتی ویژه بسیجیان جدید الورود در اکثر پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۲۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مسئول آموزش سپاه شهرستان بجنورد از برگزاری آموزش مقدماتی در اکثر پایگاه های بسیج شهرستان خبر داد و گفت ؛ آموزش مقدماتی بسیج ویژه افراد جدیدالورود و یا افرادی که در حال تبدیل عضویت هستند الزامی است.

شادمهر افزود؛ با توجه به شیوع مجدد کرونا این دوره های آموزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شده و بسیجیان با گذراندن این کلاس ها از عضویت عادی به فعال تبدیل عضویت می شوند.

این مقام مسئول ادامه داد؛ آموزش مقدماتی ، فرصتی است تا بسیجیان با فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلاب اسلامی آشنا شده و آماده ایفاء نقش در عرصه های مختلف و ماموریت های بسیج می شوند.

مسئول آموزش سپاه شهرستان بجنورد اظهار داشت؛ در کلاس های آموزش مقدماتی بسیج علاوه بر افزایش مهارت های رزمی شامل آشنایی با اصطلاحات نظامی ، آشنایی با بسیج و انقلاب اسلامی به تقویت بنیه اعتقادی و دینی ، سبک زندگی و جهاد تبیین نیز می پردازد.

این دوره ها به مدت 3 روز به صورت نیمه وقت و و یا ۲ روز به صورت تمام وقت برگزار و در پایان دوره گواهی شرکت در آموزشی مقدماتی بسیج برای بسیجیان صادر خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها