خبرهای داغ:

بسیج بزرگترین و اثرگذارترین شبکه مردمی در کشور است

دامغان_سرهنگ پاسدار حسین‌پور گفت: بسیج بزرگترین و اثرگذارترین شبکه مردمی متشکل از انسانهای ارزشی و متعهد در کشور است و در عرصه‌های متفاوت حضوری مؤثر و فعال دارد.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۸۵
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار احمد حسین‌پور معاونت فرهنگی هنری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست با مسئولان فرهنگی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌ دامغان که در محل کانون فرهنگی شهدای بسیج شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج بزرگترین و اثرگذارترین شبکه مردمی متشکل از انسان‌های ارزشی و متعهد در کشور می باشد و در عرصه‌های متفاوت به صورت منسجم و شبکه‌ای حضوری مؤثر و فعال دارد.

حسین‌پور شبکه‌سازی را مهمترین ویژگی بسیج دانست و گفت: این شبکه دغدغه مند از اول انقلاب در صحنه بوده و اکنون که درگیر بیماری منحوس کرونا هستیم این شبکه مردمی متشکل از انسانهای متعهد و معتقد به میدان آمد و در حل چالش‌های اساسی کشور موفق بوده است.

وی با تأکید بر تقویت و انسجام شبکه جبهه فرهنگی تصریح کرد: این شبکه باید به لحاظ فکری و دغدغه‌ای منسجم شود و با فعالیت مستمر، هدف مشترک، و اقدام تأثیرگذار و جریان ساز عمل کند و اگر در این حوزه به صورت منسجم کار نکنیم در هیچ حوزه دیگری نمی توانیم موفق شویم.

بسیج بزرگترین و اثرگذارترین شبکه مردمی در کشور است

حسین‌پور تشکیل هیئت اندیشه‌ورز را رکن اصلی کار فرهنگی بیان کرد و افزود : در این هیئت ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های محله و افراد و همچنین نیازهای محله شناسایی می شود و با هم‌اندیشی اعضا برنامه و اقدام صورت می گیرد و در این مسئله شایسته است همزمانی برنامه‌های تقویمی و کشور را در نظر گرفت تا اقدامی خلاقانه صورت گیرد.

معاونت فرهنگی هنری سپاه استان سمنان گفت: ارتباط مستمر جهت اطلاع از ظرفیت‌های نیروها، همفکری، تبادل و انتقال اطلاعات از دیگر راهکارهای اقدام مؤثر فرهنگی می باشد.

در ادامه حلوایی مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج استان سمنان ایجاد میز رسانه در پایگاه و حوزه را ضروری دانست و گفت: ابزار هنر بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و پیام انقلاب می باشد و رسانه با مدل هنری و ایجازگویی می تواند فرامین امامین انقلاب، مفاهیم اسلامی و... را به جامعه انعکاس دهد.

حلوایی رسانه را ابزار جهاد تبیین دانست و افزود: به جهت کار اثرگذار آموزش شبکه محور، تشکیل تیم اندیشه‌ورز و حضور نیروهای توانمند ضروری می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها