خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛
سرهنگ مهرعلیا گفت: راهیان نور بزرگترین قرارگاه عملیاتی برای جهاد تبیین است و همه سازمان ها و ادارات باید در این عملیات بزرگ فرهنگی مشارکت فعال داشته باشند
کد خبر: ۹۴۵۲۷۸۸
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب کشور، به هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: اردوی راهیان نور یکی از بزرگترین ظرفیت های فرهنگی کشور در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و دوران دفاع مقدس و همچنین انتقال فرهنگ شهادت و سیره شهداء است. هدف از برگزاری این اردوها، انتقال معارف، ارزشها و آموزه های ارزشمند دوران دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم انقلاب است. 

وی در ادامه افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های پاوه، بازی دراز، قصرشیرین، تنگه مرصاد، برنامه روایتگری در مناطق عملیاتی و شب خاطره از جمله برنامه های شاخص این عملیات بزرگ فرهنگی است و در این اردوی سه روز از مناطق عملیاتی بیش از 200 نفر شرکت خواهند کرد.          

سرهنگ مهرعلیا، اردوهای راهیان نور را بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی دانست و گفت: هر ملتی در تاریخ مبارزات خود نقطه عطفی دارد و نقطه عطف کشور ایران اسلامی بعد از به ثمر رساندن انقلاب، دوران دفاع مقدس است که نقطه اوج غیرت دینی و ایثار و از خودگذشتگی بود. حضور مردم با بصیرت در اردوهای راهیان نور، به منزله تجدید میثاق مردم با شهداء است، این حضور عظیم در سرزمین های نور، برای کشور و نظام امنیت ساز، قدرت ساز و اقتدارآفرین است و در حقیقت بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است و این سرمایه باید در راستای و پیشبرد اهداف انقلاب و نظام استفاده گردد.  

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود به بستر ایجاد شده در راهیان نور برای جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب در جنگ ترکیبی به دنبال تحریف حقایق انقلاب و دوران دفاع مقدس هستند و متأسفانه در فضای مجازی نیز جای شهید و جلاد عوض شده و بهترین راهکار عملیاتی برای جریان تحریف، جهاد تبیین است. حضور در اردوهای راهیان نور و تبیین واقعیت های انقلاب و دفاع مقدس می تواند جلوی این تحریف ها را بگیرد. در واقع، راهیان نور بزرگترین قرارگاه عملیاتی برای جهاد تبیین است و همه سازمان ها و ادارات باید در این عملیات بزرگ فرهنگی مشارکت فعال داشته باشند تا با همفکری و همراهی همه سازمان ها و ادارات بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها