بهره برداری از یک بیمارستان مجهز کمک می‌کند تا مردم با آرامش بیشتر و بهتر خدمات درمانی را دریافت کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت: در شرایط کنونی و در هنگام بیماری مردم صرفا باید دغدغه درمان را داشته باشند و نگران کمبود امکانات و تجهیزات لازم درمانی نباشند چرا که برخورداری از امکانات رفاهی مهم‌ترین مؤلفه جامعه‌ی آرام است.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۹۲
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر از پروژه ساخت بیمارستان ۶۴ تخت خوابی امام علی(ع) که  توسط گروه های جهادی در بخش بنت شهرستان نیکشهر در حال احداث است بازدید کرد.


وی در این بازدید در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت و افزود: ساخت این بیمارستان پیشرفت‌های خوبی داشته است و امیدوارم در آینده شاهد رشد و ارتقای آن برای بهره برداری باشیم.

سرهنگ نکویی به نقش موثر این بیمارستان در ارائه خدمات مناسب درمانی به مردم اشاره کرد و گفت: بهره برداری از یک بیمارستان مجهز کمک می‌کند تا مردم با آرامش بیشتر و بهتر خدمات درمانی را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و در هنگام بیماری مردم صرفا باید دغدغه درمان را داشته باشند و نگران کمبود امکانات و تجهیزات لازم درمانی نباشند چرا که برخورداری از امکانات رفاهی مهم‌ترین مؤلفه جامعه‌ی آرام است.

سرهنگ نکویی افزود: همه دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی شهرستان باید در کنار هم برای پیشرفت و آبادانی شهرستان گام بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار