فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر گفت:

پایگاه های بسیج در راستای ترویج روحیه ولایت‌مداری و عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند

سرهنگ نکویی گفت: پایگاه های بسیج در راستای ترویج روحیه ولایت‌مداری و همچنین عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردندو در گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی کارکردهای پایگاه‌های بسیج باید تقویت شوند.
کد خبر: ۹۴۵۲۷۹۶
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با فرماندهان پایگاه های مقاومت بخش بنت شهرستان در راستای احیای پایگاه های مقاومت بسیج در این بخش دیدار و گفتگو کرد.

سرهنگ حسین نکوئی، در دیدار از فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بخش بنت شهرستان نیکشهر
گفت: سپاه پاسداران از معجزات انقلاب اسلامی با سه رویکرد ولایی، انقلابی و مردمی در طول این سال ها توانسته با ایمان، اعتقاد راسخ به ولایت و عمل صالح از آزمون‌های سخت موفق بیرون بیاید.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج بازوی اصلی سپاه در اجرای ماموریت‌ها بوده و نقش مهمی در مردمی ماندن سپاه ایفا کرده است، بیان کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی همواره نجات‌بخش و راهگشا بوده و در سخت‌ترین شرایط برای مردم امیدآفرینی ایجاد کرده و موفقیت‌های زیادی داشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر اظهار داشت: پایگاه های بسیج در راستای ترویج روحیه ولایت‌مداری، ایثارگری، ازخودگذشتگی و خدمت بی‌منت به مردم و همچنین عمق‌بخشی به انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند و در گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی کارکردهای پایگاه‌های بسیج باید تقویت شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار