با حضور فرمانده ناحیه کهک؛

دوره آموزشی ضابطین قضایی بسیج برگزار شد

کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیج با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهک قم و جمعی از مسئولان قضایی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۴۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کارگاه آموزش ضابطین قضایی بسیج با حضور بسیجیان پایگاه‌های تابعه ناحیه شهرستان کهک در سالن اجتماعات دادگستری شهرستان کهک و با سخنرانی سرهنگ قنبریان فرمانده این ناحیه مقاومت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سرهنگ قنبریان با اشاره به آیه صریح قرآن در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و فرمایش رهبر معظم انقلاب در مطالبه این فریضه از اقشار مختلف مردم خواستار شکل گیری جریان انقلابی و جهادی در باب این فریضه با توجه به شرایط منطقه کهک که زمینه حضور گردشگران و بوم گردان را دارد شد.

وی اظهار کرد: براساس قوانین مصوب مجلس از جمله اصل هشتم و ۱۲۳ در باب حمایت قضایی بسیج توافقات صورت گرفته تا سازمان بسیج و دادستانی کل کشور و فراجا گامی موثر در کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه بردارند و موجبات ترویج معروفات را فراهم کنند.

قنریان در پایان سخنان خود عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با انسجام و همدلی و هماهنگی درون و برون سازماني اقدامات خوبی را شاهد باشیم.

در ادامه مرتضوی از قضات قوه قضاییه، براساس قوانین حمایت قضایی بسیج و حمایت از آمرین به معروف و شیوه برخورد باجرائم و جزئیات مربوطه به تشریح مباحث پرداخت و در پایان به پرسش های فراگیران پاسخ داد.

همچنین با حضور نیروهای حفاظت اطلاعات بسیج در خصوص الزامات و اصول و پیشگیری از هر گونه تخلف و یا اقدام بر خلاف قوانین مطالبی مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار