برگزاری یادواره شهدا صنعت آب و برق در زاهدان

نکویی گفت: مراسم یادوآره شهدای صنعت آب و برق استان در تارخ ششم شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر سینما هلال زاهدان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۶۷
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزار بسیج از زاهدان، جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استان با موضوع اربعین حسینی با حضور مدیران محترم صنعت آب و برق استان ، مدیر محترم سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان و فرمانده هان پایگاههای بسیج ادارات تابعه وزارت نیرو در استان در سالن کنفرانس حوزه مدیریت آبفای استان برگزار شد .

علیرضا قاسمی، مدیر عامل آبفای استانسیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، خواستار هماهنگی، همراهی و فرآهم آوری شرایط و امکانات لازم جهت پذیرایی و استقبال از زائرین  پاکستانی در دو مرز میرجاوه و ریمدان شد .

وی با تایید اقدامات انجام گرفته در راستای خدمت و فراهم نمودن رفاه زائران پاکستانی تاکید کرد: با عنایت به اینکه در دوسال گذشته بدلیل شیوع کرونا با محدودیتهایی مواجه بودیم، لذا کلیه شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو در استان با تمام توان، تجهیزات، امکانات و ظرفیتهای خود را بکار گرفته و در جهت تامین آب و برق پایدار که دو وظیفه اصلی وزارت نیروست تلاش کرده و خوشبختانه در حال حاضر در این رابطه با تامین آب و برق اقدامات موثری صورت گرفته است .

در ادامه این جلسه مطالبی نسبت به برگزاری میزهای جهادی خدمت در سطح استان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار حسن  نکویی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن هفته دولت، میز خدمت جهادی با حضور مدیران کل آبفا و برق در روز جمعه مورخ چهارم شهریور ماه در محل مسجد مکی زاهدان برگزار خواهد شد .

وی بیان کرد: همچنین مراسم غباررویی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهدا و بازنشستگان از دیگر برنامه های هفته دولت می باشد .

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مراسم یادوآره شهدای صنعت آب و برق استان در تارخ ششم شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر سینما هلال زاهدان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار