یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور در سفر خود به استان گیلان با محمدباقر باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۷۲
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

به گزارش روابط عمومی بسیج مداحان، ارجونی در این دیدار با اشاره به عملکرد بسیج مداحان گفت: مجموعه بسیج مداحان در طی چند سال اخیر در حوزه های مختلف همچون آموزش،تولید محتوا، کارگاههای آموزشی در سراسر کشور برگزار کرده و برای اثربخشی بیشتر و ارتقاء سطح کیفی جامعه ستایشگری به کمک صدا و سیما نیاز دارد.
 وی افزود: از بزرگترین حوزه های اثرگذار در سطح استانها در خصوص ستایشگری صدا و سیما است و انتظار می رود در مباحثی همچون آموزش نوگلان حسینی، مسابقات مولودی خوانی معرفی هیاتهای استانی و چهره های شاخص استان یاری داده و با استفاده از ظرفیت مداحان در پیشبرد امورات فوق مثمر واقع شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیات مذهبی کشور اظهار داشت: شناساندن و به تصویر کشیدن زندگی نامه و وصیت نامه شهدای شاخص علی الخصوص شهدای مداح در سطح استان از بزرگترین موردی است که هم اجر دنیوی و هم اجر اخروی را به همراه خواهد داشت که صدا و سیما می تواند در این امر نقش بی بدیل ایفا کند.
باقرزاده مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان نیز مداحی را بهترین فرصت برای تبلیغ دانست و  با تاکید به اثرگذار بودن مداحان در جامعه گفت: محیط هیئت می تواند محیط تربیت،بصیرت،روشنگری، هدایت و مبارزه با آسیبهای اجتماعی باشد چرا که مردم با شوق و شور خاصی در مجالس اهل بیت (ع)حضور پیدا می کنند.
وی با اشاره به فرموده امام راحل (ره) که محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب نیز بعضی ها سعی کردند عزاداری ها و مجالس سید الشهدا (ع) را تحت الشعاع قرار دهند که منجر به این فرمایش امام راحل(ره) شد و بسیاری از موفقیتهای نظام مقدس اسلامی مرهون همین مجالس است. 
مدیرکل رسانه استانی در ادامه ضمن تقدیر از بسیج مداحان استان به دلیل تعامل با رسانه استانی  از آمادگی گیلان برای میزبانی اجلاسیه سراسری پیرغلامان و مداحان امام حسین (ع)در سال آینده خبر داد و برگزاری این اجلاس در استان را زمینه ساز معرفی این استان درحوزه های مذهبی، فرهنگی و آئین های قدیمی دانست. باقرزاده در خصوص کارکردهای بسیج گفت: بسیج امروز در خدمت مردم بوده و تلاش دارد مردم را در مسیر انقلاب بحرکت درآورد و از آنجا که بسیج مداحان زیرمجموعه اقشار بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است همکاری با آنها برای رسانه استانی به عنوان سرباز خط مقدم جنگ نرم بسیار ارزشمند است زیرا به فرموده امام راحل(ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
در پایان این دیدار ارجونی با اهداء لوح سپاس از مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان به جهت تعامل و همکاری با کانون بسیج مداحان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات