فرمانده سپاه نینوا

اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد خبری از اسلام نبود

یادواره سردار شهید و مداح اهل بیت علیهم السلام حاج حسین همدانی و 511 شهید شهر گنبد و شهدای مداح استان گلستان به همت کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی گنبد در مسجد النبی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۸۷۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان استان گلستان؛ یادواره سردار شهید و مداح اهل بیت علیهم السلام حاج حسین همدانی و 511 شهید شهر گنبد و شهدای مداح استان گلستان به همت کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی گنبد در مسجد النبی این شهرستان برگزار شد.
 
در این مراسم سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا با اشاره به نبرد حق و باطل از ابتدای آفرینش انسان تا به الان گفت:همیشه دوجبهه در مقابل هم بوده اند و جبهه سومی وجود ندارد و یکی برمدارحق حرکت می‌کند و دیگری بر مدار باطل.
وی درادامه افزود:وقتی رسول گرامی اسلام حکومت تشکیل داد و ندای اسلام را به گوش جهانیان رسانید کفار برنمی تابیدن و در مقابل اسلام نبوی صف آرایی کردند و جنگ های مختلفی را بر پیامبر تحمیل کردند تا بتوانند اسلام را از بین ببرند.
 
سردار ملک همچنین با اشاره به حکومت علوی امیرالمومنین علی علیه السلام گفت:درزمان امام علی نیز نگذاشتند تا حضرت به کارخود ادامه بدهند و با جنگ های مختلف حتی توسط نزدیکان پیامبرو صحابه رسول خدا بدنبال غصب خلافت علوی بودند.

فرمانده سپاه نینوا همچنین اذعان کرد:درزمان پیامبر و حضرت علی عده ای حق را از باطل تشخیص ندادند و باعث شد که در مقابل پیامبر گرامی اسلام و امام المسلمین علی علیه السلام بایستند و حتی شمشیر کشیدند و ندای وااسلاما سردادند در حالی که برمدار باطل حرکت می کردند.

سردار ملک با طرح این سوال که امروز چه کسی می تواند تشخیص می‌دهد حق و باطل را از هم گفت: امروز کسانی که دستشان آلوده به بیت المال مسلمین نباشد و شکم هایشان از مال حرام پر نشده باشد حق را از باطل تشخیص می‌دهند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حق است ابراز داشت:اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد خبری از اسلام نبود چرا بود اما!اسلام آمریکایی، اسلام سکولار امروز درجامعه نمود داشت، اسلامی که کاری به مظلوم  ندارد، اسلامی که ندای یاری مظلوم را می شنود اما کاری نمی‌کند چون منافعش به خطر می افتد.

فرمانده سپاه نینوا همچنین با اشاره به نقش شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم بویژه سردار حاج حسین همدانی گفت:شهید همدانی رو کسی نمی‌تواند کم رنگ کند، این چراغ ها خاموش شدنی نیست وعده ای خودشان را به نفهمی می زنند و حلقوم دشمن می‌شوند.

سردار ملک ادامه داد:شهیدهمدانی خدمت شایانی به جبهه مقاومت کرد و دوشادوش سردار سلیمانی وقتی صدای مظلوم را شنیدند با اذن ولی امر مسلمین در سوریه حضور پیداکردند و چار سردرگمی نشدند و زمانی که جبهه حق نیاز به حضور آنها داشت با تمام وجود جهت سازماندهی نیروهای مردمی در عراق و سوریه اقدامات شایسته ای را انجام دادند.

فرمانده سپاه نینوادر بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دسیسه های دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدای تا به امروز گفت:وقتی ندای انقلاب اسلامی بلند شد 68 گروه به مخالفت با انقلاب بلند شدند اما به یاری خداوند و بارهنمودهای امام عظیم الشان همه دسیسه ها نقش برآب شد.
 
وی افزود:همانطور که درخدمت امام(ره) بودیم امروز نیز باید با ایستادگی و مقاومت در دفاع از حق در خدمت خلف صالح امام خمینی یعنی امام خامنه ای عزیز باشیم.

سردار ملک در بخش پایانی سخنان خود اظهارداشت:هرزمانی که دشمن مردم رو تحریک کرد تا به بهانه های مختلف در مقابل نظام قرار بگیرند تیرش به سنگ خورد، امروز آمریکا و اسرائیل درحال افول هستند ودرفضای مجازی سم پاشی می‌کنند، مردم رو ناامید می کنند، دستاوردهای انقلاب رو زیرسوال می برند و بدنبال تضعیف نهاد مقدس خانواده در ایران عزیزمان هستند که ان شاء الله خانواده ها نسبت به این موضوع نیزهوشیاری و مواظبت  لازم را انجام بدهند.

ارسال نظرات