خبرهای داغ:

60 بسیجی جهادگر سمنانی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شدند

مسئول بسیج برادران دانشگاه سمنان از اعزام 60 بسیجی جهادگر سمنان به مناطق محروم و کم برخوردار استان خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۸۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

مصطفی هفتنی، مسئول بسیج برادران دانشگاه سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان از استقرار گروهای جهادی خواهر و برادر دانشگاه سمنان به استعداد ۶۰ نفر بسیجی جهادگر و به صورت تفکیک گروه خواهران و برادران در مناطق کم برخوردار استان خراسان شمالی خبر داد.

مسئول قرارگاه جهادی برادران شهرستان سمنان به تشریح اقدامات جهادی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و دامپزشکی پرداخت و بیان داشت: اقدامات فرهنگی متنوعی برای جامعه هدفمان که اغلب کودکان و نوجوانان هستند مطــرح گردیده است که امیداست با تاثیرگذاری مطلوب اجرا و عملیاتی شود.

مظاهری در ادامه گفت با توجه به نیاز مردم چند روستا به آب آشامیدنی یکی از موضوعات اصلی در بحث عمرانی به این موضوع پرادخته شد.

وی در ادامه افزود گروه جهاد گران دامپزشکی نیز در منطقه مستقر و در عرصه فعالیت خود به دامداران در خصوص واکسیناسیون دام ها کمک کردند.

مظاهری درپایان یادآور شد: فعالیت های فرهنگی شامل رشد اعتقادی کودکان و نوجوانان،مشاوره درسی و آموزشی و اعتقادی به گروه های سنی نوجوان است.

به گزارش بسیج، دانشجویان دانشگاه‌ها سمنان در قالب کاروان جهادی به روستاهای شهرستان آشخانه استان خراسان شمالی (آغمزار، فتح الله و ....) اعزام شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار