فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه:

پزشکان در دوران دفاع مقدس و شیوع کرونا ایثارگری کردند

تبریز- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه گفت: پزشکان در ایام دفاع مقدس خودشان جان می‌دادند تا به دیگران جان دهند و این ایثارگری بار دیگر در ایام شیوع بیماری کرونا تکرار شد.
کد خبر: ۹۴۵۳۰۴۷
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ‌دوم ستاد امیرحسین شفیعی ر دیدار با یمارستان امام علی (ع) ارتش، با یادآوری نقش پزشکان در زمان جنگ تحمیلی، اظهار داشت: پزشکان در ایام دفاع مقدس خودشان جان می‌دادند تا به دیگران جان دهند و این ایثارگری بار دیگر در ایام شیوع بیماری کرونا تکرار شد.

وی افزود: ما در دوران دفاع مقدس در نزدیکی خط مقدم بیمارستان‌های صحرایی داشتیم که پزشکان و پرستاران در آن‌جا مستقر می‌شدند و همانند رزمندگان، زیر آتش دشمن ایثارگری می‌کردند و به رزمندگان جان دوباره می‌بخشیدند.

امیر شفیعی ادامه داد: بسیاری از پزشکان و پرستاران شاغل در جبهه‌ها در این راه شهید یا جانباز شدند و در دوره کرونا هم اتفاقات مشابه زمان جنگ را می‌بینیم. کادر درمان بی‌ادعا و بی‌وقفه در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به مردم خدمت می‌کنند و این دو مقطع تاریخی نشانگر خدمت جامعه پزشکی به کشور است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۱ حمزه تأکید کرد: پزشکان همیشه برای بیماران یک امید و ناجی هستند و یک بیمار با وجود پزشک همواره احساس امنیت، آرامش و دلگرمی می‌کند و یک پزشک متعهد همچون دستان سبز و شفابخش خداست.

ارسال نظرات