گزارش تصویری:

دیدار فرماندهان نیروهای مسلح از خانواده شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس

سردار زادکمند، معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار اسمعلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل و جمعی از مدیران و فرماندهان در منزل خانواده شهید سبزعلی محمدی از شهدای مرزبانی کشور و جانباز روشن دل رضا صادق زاده حضور یافته و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۴۵۳۱۱۹
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

دیدار فرماندهان نیروهای مسلح از خانواده شهیدان و جانبازان دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار زادکمند، معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به همراه سردار اسمعلی فرمانده مرزبانی استان اردبیل و جمعی از مدیران و فرماندهان در منزل خانواده شهید سبزعلی محمدی از شهدای مرزبانی کشور و جانباز روشن دل رضا صادق زاده حضور یافته و گفتگو کردند.

سردار زادکمند در این دیدار صمینانه، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل ،جامعه ایثارگری را چشم و چراغ نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران در راستای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از بزرگترین سرمایه های خود گذشتند و با تمام وجود در برابر دشمنان این مملکت ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار شهادت یک‌ وظیفه است بیان داشت: تمام دستاوردهای این نظام و مملکت را مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری ها و رشادت های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل های آینده ترویج داده و یاد و نام شهدا را زنده نگهداریم.

وی تصریح کرد: با گذشت چندین سال از جنگ‌ایران و عراق، دشمنان همچنان تلاش میکنند تا با ترفندهای مختلف به کشورمان ضربه وارد کنند و وظیفه ما در این جنگ امروزی که به عنوان جنگ نرم میتوان ازش نام برد این است که وحدت و یکپارچگی خود را حفظ کنیم‌.

معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: امنیت امروز ما برپایه خون شهداست و سربازان ما در تمام نقاط و مرز و بوم کشور بصورت شبانه روزی از خاک کشورمان حفاظت و پاسداری میکنند و ادامه دهنده راه شهدا و جانبازان و ایثارگران هستند‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار