خبرهای داغ:
تبریز- رئیس مجمع عالی بسیج میانه، بر ضرورت توجه به اهمیت فوق العاده رسانه تاکید کرد و گفت: رسانه؛ مهمترین عامل تعیین کننده آینده فرهنگی کشور است.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۵۴
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد رفیقی در شورای تبیین راهکارهای جوان سازی جمعیت سپاه میانه افزود: مطالعه روند برنامه های رسانه ای در دهه های گذشته تاریخ فرهنگی کشور، بسیاری از مجهولات را بر ما آشکار می سازد.

   وی اظهار داشت: این مطالعات نشان می‌دهد که رسانه های ملی و فراملی با ساخت برنامه ها و تولیدات هنری از پیش تعیین شده، مسیر فرهنگی کشور را به صورت نرم و نامحسوس، تحت تاثیر قرار داده و تاثیر شگرفی بر تغییرات فرهنگی و عرفی جامعه داشته اند.

   رفیقی تغییر نگرش جامعه نسبت به ازدواج و فرزندآوری را یکی از نتایج مخرب فعالیت پنهان رسانه ها در این زمینه دانسته و افزود: در کنار دیگر اقدامات دولتی، بصیرت افزایی ها، تبلیغات و جهاد تبیین برای حرکت در مسیر جوان سازی جمعیت کشور، نباید از نقش رسانه غفلت شود چرا که رسانه ها و فضای مجازی یکی از مهمترین ابزارها برای تعیین آینده فرهنگی کشور محسوب می شوند.

   به همت بسیج جامعه زنان و معاونت علمی پژوهشی سپاه میانه، همایش شورای جهاد علمی و هماهنگی اقشار در جهت تبیین راهکارهای افزایش میل به ازدواج و فرزندآوری، با حضور نهادها و مسئولان ذیربط در سپاه میانه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها