دیدار رئیس آموزش و پرورش تنگستان با بسیجیان حوزه روح الله اهرم

غلامیان رییس اداره آموزش و پرورش تنگستان دردیداربا متربیان حلقه‌های صالحین پایگاه امیرالمومنین (ع) اهرم گفت:استفاده از فرصت جوانی،آینده ساز جامعه وکشور است.
کد خبر: ۹۴۵۳۲۵۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،روح الله غلامیان رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان تنگستان دردیدار با متربیان حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع)حوزه روح الله اهرم گفت : به یقین فصل جوانی زندگی انسان ها نقطه عطف تغییر و تحولات و شكل گیری ماهیت و هویت آدمی و بالطبع عامل سرنوشت ساز جوامع است‌.

رییس اداره آموزش و پرورش تنگستان که به همراه معاون پرورشی این اداره درجمع متربیان حلقه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع )حضور یافته بود افزود: گزاف نیست اگر بگوییم این برهه از زندگی انسانها فرصتی است برای همه جوامع كه در صورت برنامه نداشتن برای آنها تبدیل به تهدید می‌شود.

غلامیان در ادامه به خصوصیات جوانی پرداخت و تأکید داشت:جوانی، دوره اعتلای هویت و شخصیت انسانی و فکری است و رهبر بزرگوار ما جوانی را دوره اعتلای هویت و شخصیت انسانی و فکری می دانند.

وی درپایان با اشاره به هویت جوانی گفت:اجتناب از لغزشگاه ها در جوانی، شخصیت یک انسان را اعتلا و کمال می بخشد و او را منشأ بروز بسیاری ارزش ها و تراوشات گران بها در دوران عمرش قرار می دهدواین میتواندازمهمترین خصوصیات دوران جوانی حساب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار