خبرهای داغ:
وزیر بهداشت :

قبل از فصل سرما واکسن یادآور کرونا را بزنید/ طرح دارویار دستاورد دولت سیزدهم

وزیر بهداشت از مردم خواست پیش از فرا رسیدن فصل سرما دز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۲۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، بهرام عین الهی در سفر به سمنان با اشاره به وضعیت ابتلا و مرگ و میرهای گسترده ناشی از کرونا در سال گذشته گفت : حدود سه هفته است که وضعیت کرونا در کشور ثابت بوده و افزایشی نست وی با بیان اینکه موج کرونا شامل سه بخش ابتلا ، بستری و مرگ و میر است افزود : موج اول و دوم رو طی کردیم و هم اکنون در موج مرگ و میر هستیم که وضعیت رو به کاهش است .

وزیر بهداشت با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از مردم خواست برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ، تزریق دز یادآور واکسن را جدی بگیرند و در صورتی که شش ماه از تزریق آخرین دز واکسن آنها گذشته ، همه افراد بخصوص کهنسالان ، افراد دارای نقص ایمنی یا بیماری زمینه ای دز یادآور را تزریق کنند .

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به اختصاص ۵۷ آمبولانس و ۲۰ اتوبوس آمبولانس جدید برای رسیدگی به زائران مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت : پس از برگزاری این مراسم ، این خودروها در کشور توزیع می شود.

عین الهی درباره اجرای طرح دارویار هم گفت : در این طرح مردم بابت دارو هیچ افزایش قیمتی پرداخت نمی‌کنند و داروها را بر اساس نسخه الکترونیک به قیمت سال گذشته و یا حتی کمتر از آن دریافت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها