در پیام سپاه ثارالله به مناسبت هفته دولت آمدهاست، ؛

اطاعت از ولی امر و خدمت خالصانه سر لوحهکار دولتمردان

خدمت خالصانه به همه مردم و ، اطلاعت از حکیم امروز اسلام و تشیع و ایران و جهان سیاسی اسلام، امام خامنه ای است که سالها سکان دار این انقلاب است
کد خبر: ۹۴۵۳۳۶۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت هفته دولت پیام تبریکی صادر کرد؛ 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
شهیدان رجایی و باهنر، دو یار صدیق و همسنگر در عرصه ایمان و عدالت خواهی، با وفاداری بر عهد و پیمان خویش و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پر برکت عمر خود تلاش نمودند تا در جهت رفع استضعاف، محرومیت، تبعیض و بی عدالتی گام های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی در آتش کینه آنان سوختند.

به همین منظور مکتب حاج قاسم باید امروز سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد انجا که در وصیت نامه او دو رکن برای بقای کشور و جامعه ، تعریف شده است. اول خدمت خالصانه به همه مردم، اعم از آزاده، مظلوم و یا افراد مستضعفی که با وجود دیدن کوتاهی ها و کاستی های موجود و شرایط سخت اقتصادی و دشواری های فرهنگی در جامعه، همچنان پای انقلاب ایستاده اند. و دیگری، اطلاعت از حکیم امروز اسلام و تشیع و ایران و جهان سیاسی اسلام، امام خامنه ای است که سالها سکان دار این انقلاب است و سردار سلیمانی عزیز، این دو را محور اصلی محاسبه در محضر خداوند متعال بیان می نماید.

سپاه ثارالله استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی وباهنر و تمامی گلگون کفنان مظلوم ترور و تبریک هفته دولت اعلام می دارد در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری به نام تولید ،دانش بنیان،اشتغال آفرین نامگذاری شده است چون گذشته در راستای همکاری با دولت برای خدمت روز افزون به مردم ، تحقق عدالت، ترویج معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه تلاش خواهد کرد.

*سرتیپ دوم پاسدار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان*

*علی عربپور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان*

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار