خبرهای داغ:
شاهرود_فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، گفت: شناسایی و اطلاع رسانی از مشکلات مردم بسیار مهم است که بسیج اینجا می‌تواند بسیار کار کند و مشکلات را رصد و انعکاس دهند.
کد خبر: ۹۴۵۳۳۷۸
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در نشست کارگروه‌های تخصصی و مجمع جهادی شهرستان شاهرود و مسئولین بسیج سازندگی رده‌های بسیج در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه شاهرود با تقدیر و تشکر از گروه‌های جهادی و بسیجیان شهرستان در خدمت به مردم، با بیان اینکه کار‌های مردمی آتش به اختیار است، افزود: در کار جهادی باید خالصانه حرکت کرد و خدمت به خلق را عبادت دانست.

وی با تاکید بر تشکیل جلسات منظم مجمع جهادی بسیج شهرستان، گفت: گروه‌های جهادی و کار جهادی باید نظامند باشد و مدیریت محوری در این اصل بسیار مهم است که افراد را پای کار می‌آورد و خستگی ناپذیر کار می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، خاطر نشان کرد: هم افزایی در کار‌های جهادی نیاز است که مورد تاکید رهبری انقلاب اسلامی است و باید از ظرفیت‌های مختلف باید استفاده کرد.

وی با تاکید بر انتخاب عرصه‌های جهادی و داشتن راهبرد در انجام خوب برنامه ها، گفت: شناسایی و اطلاع رسانی از مشکلات مردم بسیار مهم است که بسیج رسانه اینجا می‌توانند بسیار کار کنند و مشکلات را رصد و انعکاس دهند.
خوشقدم بر استفاده از ظرفیت کارشناسان و نخبگان در کار‌های جهادی تاکید کرد.

سیدحسین میرکریمی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود و محمدرضا حسینی مسئول گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه ناحیه نیز گزارشی از فعالیت‌های جهاد ارائه و بر اجرای برنامه‌های ابلاغی تاکید کردند.

در این جلسه احکام اعضای مجمع و کارگروه جهادی با حضور مسئول گروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان و فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اعطا شد.

اهمیت شناسایی و رصد مشکلات مردم در راستای اقدامات اثرگذار جهادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها