پیام فرمانده سپاه البرز به مناسبت هفته دولت؛

هفته دولت، مجاهدت و ایثارگری فرزندان رشید این سرزمین را تداعی می کند

سردار علیرضا حیدر نیا در پیامی به مناسبت هفته دولت گفت:هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت است که مجاهدت و ایثارگری فرزندان رشید این سرزمین را تداعی می کند و برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۴۵۳۴۲۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز به مناسبت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیامی صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

هفته دولت، مجاهدت و ایثارگری فرزندان رشید این سرزمین را تداعی می کند

«هفته اول شهریور ماه، یادآور رشادت های بزرگمردانی است که با صداقت و ساده زیستی خود الگوی راستین خدمتگزاران مردم ایران شده و با شهادت مظلومانه خود، برای همیشه در یاد و خاطر ملت ایران و تاریخ این مرز و بوم جاودان شدند.

شهدان رجایی و باهنر پرچم سه رنگ ایران اسلامی را بر قله های افتخار این کشور برافراشتند؛ در واقع این هفته یادآور یک دولت مکتبی و مردمی و بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

آنچه که از درد فراق این عزیزان می کاهد و موجب تسلی دل ما می شود، این است که کار برای رضای خدا پاداشی عظیم دارد که آن شهادت است. هفته دولت یادآور کوچ این دو پرستوی سبک بال و خدمتگزار است که تا آخرین ساعات عمر خود در راه عمل به اندیشه های سبزشان کوشیدند و مزد مجاهدت های خود را به زیباترین شکل ممکن گرفتند.

این هفته نمادی از وحدت مردم و دولت است که مجاهدت و ایثارگری فرزندان رشید این سرزمین را تداعی می کند و برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی محسوب می شود. اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید والامقام، هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم تبریک عرض نموده و موفقیت این عزیزان را در تمام عرصه ها از خداوند منان خواهان و خواستارم.»

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها