همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار ایلام:

افتتاح طرح گاز رسانی به روستای چم روته شهرستان سیروان/ افتتاح پروژه اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر روستای ظهیری

استاندار ایلام با بیان اینکه مطالبات مردم مناطق بالادست سد و نیروگاه سیمره تا حصول نتیجه پیگیری می شود، گفت: دولت در تحقق وعده های خود صادق است و با تمام توان در تلاش برای خدمت هر چه بیشتر به مردم است.
کد خبر: ۹۴۵۳۴۴۶
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج، «حسن بهرام‌نیا» در ادامه برنامه های سفر به شهرستان سیروان طرح گاز رسانی به روستای چم روته در این شهرستان را افتتاح کرد.

استاندار ایلام در حاشیه این افتتاحیه با اشاره به مشکلات روستاهای بالادست سد و نیروگاه سیمره گفت: کار تملک روستاهای حاشیه سد سیمره و اختصاص اعتبار برای این مهم در مرکز  تا حصول نتیجهلازم پیگیری می شود.

گفتنی است پروژه گازرسانی به روستای چم روته به طول ۹ کیلومتر شبکه با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد تومان انجام شده است که۱۵۳ خانوار در این روستا از نعمت گاز بهره مند شدند و با گاز رسانی به این روستا، ۶۲ روستای سیروان از نعمت گاز بهره مند شده و بر این اساس شهرستان سیروان جزو شهرستان های سبز استان محسوب می شود.

همچنین امروز ایستگاه cgs شهرستان سیروان با ۵ کیلومتر خط انتقال تغذیه با اعتبار ۹.۵ میلیارد تومان اجرا شد.

استاندار ایلام در ادامه سفر به شهرستان سیروان همزمان با دومین روز از هفته دولت، در آیین افتتاح پروژه اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر روستای ظهیری شهرستان سیروان حضور یافت.

به گفته ولی الله ناصری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، پروژه اصلاح شبکه برق و روشنایی معابر روستای ظهیری با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی هزینه و  همچنین برای توسعه شبکه برق روستاهای شهرستان و برق مواکب این شهرستان تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 کلنگ زنی پروژه زمین چمن فوتبال شهرستان سیروان نیز از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام در دومین روز از هفته دولت به این شهرستان بود.

بهرام نیا در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه در نخستین سفر به سیروان امام جمعه و مردم این شهرستان مطالبه این زمین چمن داشتند، گفت: این خواسته مردمی به ثمر نشست و کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ میلیارد ریال این طرح از محل سفر رییس جمهوری و مابقی اعتبارات استانی است، اظهار کرد: توجه به ورزش مورد تاکید ما است چراکه عقل سالم در بدن سالم است.

استاندار ایلام با بیان اینکه  توجه به ورزش لازمه موفقیت در تمامی امور است، تصریح کرد: امیدواریم که جوانان این شهرستان روزی الگوی ورزشی استان باشند.

گفتنی است، اعتبار این پروژه ۸۰ میلیارد ریال است که از محل وزارت نفت ( مصوبات سفر ریاست جمهوری) اختصاص خواهد یافت.

 افتتاح پروژه فیبر نوری به طول ۱۵ کلیومتر در شهرستان سیروان از کارخانه سیمان تا روستای سفید خانی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان  از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان سیروان با حضور استاندار ایلام بود که این طرح، روستاهای چشمه پهن، چشمه رشید، میرزابیگی، کله جوب، کلی کلی، علی آباد و سفید خانی را پوشش می دهد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار