خبرهای داغ:

رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس در پیامی آغاز هفته بسیج اصناف را تبریک گفت

در متن پیام رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس آمده است: بسیج، زیباترین جلوه مشارکت مردم در حل پیچیده‌ترین مشکلات اجتماعی است که امام راحل (ره) با نگاه و درک بسیط خویش آن را بنیان نهادند..
کد خبر: ۹۴۵۳۴۹۱
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت فرا رسيدن چهارم شهریورماه سالروز شهادت مهدي عراقي و آغاز هفته بسيج اصناف ، سید محمود هاشمی رئيس اتاق اصناف مرکز استان فارس در پیامی هفته بسيج اصناف را به تمامي کسبه و بازاريان بسيجي و ولايت مدار ايران و بويژه اصناف استات فارس تبريک گفت:

در متن پیام سید محمود هاشمی رییس اتاق اصناف مرکز استان فارس آمده است :
 بسیج، زیباترین جلوه مشارکت مردم در حل پیچیده ترین مشکلات اجتماعی است که امام راحل(ره) با نگاه و درک بسیط خویش آن را بنیان نهادند.
امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمود می کند و بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری  و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار نماییم.
چهارم شهریورماه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید حاج مهدی عراقی و آغاز هفته بسيج اصناف بزرگداشت جان فشاني هايي است که براي سربلندي و سرافرازي اين سرزمين از طرف اصناف و بازاريان صورت گرفته است.
بي ترديد نامگذاري چهارم شهريور سالروز شهادت شهيد شاخص اصناف مهدي عراقي به عنوان روز بسيج اصناف از سوی سازمان بسیج اصناف کشور ، نقطه عطفي است در تاريخ کشور تا شور انقلابي،صميميت،ايثار،گذشت و ايمان سرشار و تقواي الهي را در قالب بسيج باز تعريف کند و آن را به يک خواست عمومي در دفاع از آرمان هاي متعالي انقلاب در کنار مردم تبديل کند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج اصناف و سالروز نامگذاری این روز بنام بسیج اصناف را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص اصناف ایران اسلامی به سردار فرماندهی محترم سپاه فجر فارس ، بسیجیان عزیز بسیج اقشار ، سبزپوشان عزیز سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان و دیگر بسیجیان عزیز اصناف شهرستان شیراز و استان فارس تبریک عرض نموده ، از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می نمائم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها