دیدار مسئولان شهرستان خاش با خانواده شهید محمدی نژاد

حجت الاسلام دهقان گفت: شهدا، جانبازان و آزادگان برای حفظ نظام و انقلاب از جان خود مایه گذاشتند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۰۳
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار خاش، ائمه جمعه و فرماندهان نظامی و انتظامی و روسا ادارات از خانواده شهید کارمند«حسن محمدی نژاد» در شهرستان خاش دیدار و تجلیل بعمل آمد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به این مطلب که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و امروز قدردانی از شهيدان و استمرار راه آنها، وظيفه ای ملی و همگانی است، گفت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند، تکریم از  خانواده شهدا کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.

وی گفت: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام دهقان با تاکید بر این مطلب که رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهداء، ایثارگران و آزادگان در دوران دفاع مقدس، قبل از انقلاب و پس از آن ستودنی است، ادامه داد: شهدا، جانبازان و آزادگان برای حفظ نظام و انقلاب از جان خود مایه گذاشتند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه شهرستان خاش اظهار داشت: تکریم از شهداء، ایثارگران و آزادگان وظیفه ای همگانی است و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را برای ما افتخار است.

گفتنی است در پایان با حضور مسئولان با اهداء لوح و تقدیم هدیه از خانواده شهید محمدی نژاد تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار