زندگی شهدا سرلوحه کار مسئولان و مردم است /استقامت و پایداری خانواده شهدا سبب تداوم انقلاب شده است

فرماندار کنارک گفت: دستاوردهای امروز کشور در گروی خون شهدا و از خود گذشتگی و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و راه شهدا همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۵۳۵۰۵
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک،  عبدالغفور حوت فرماندار کنارک بهمراه حجت الاسلام بامری امام جمعه شهرستان، سرهنگ سرکاش فرمانده سپاه کنارک، خسروی رئیس دادگستری،جانشین فرمانده انتظامی و رئیس بنیاد شهید با خانواده های شهدا و آزاده و جانباز در منزل شهید ابوالفضل پاک دل حضور یافته و سپس با صاحبدل آزاده و جانباز دیدار و گفتگو کردند.

عبدالغفور حوت، فرماندار کنارک در این دیدار با بیان اینکه همه باید در مسیر شهدا حرکت کنیم گفت: زندگی شهدا سرلوحه کار و زندگی مسئولان و مردم است زیرا دستاوردهای امروز کشور در گروی خون شهدا و از خود گذشتگی و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و راه شهدا همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه استقامت و پایداری خانواده شهدا سبب تداوم این انقلاب شده است، تاکید کرد: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی، ادامه دهنده راهشان باشیم و برحفظ اصول و پایبندی بر اهداف امام و شهدا اهمیت دهیم.

حجت الاسلام بامری، امام جمعه شهرستان کنارک نیز در این دیدار، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند این نظام هستند و وجود آنها موجب افتخار نظام است.

وی افزود: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار