توسط روابط عمومی سپاه زرند منتشر شد:

پیام تبریک فرمانده سپاه زرند ومسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی وباهنر

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند و حجت الاسلام محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دراین ناحیه به مناسبت شهادت شهیدان رجایی وباهنروهفته دولت پیام تبریکی را صادر،که متن پیام بدین شرح می باشد
کد خبر: ۹۴۵۳۵۰۶
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند و حجت الاسلام  محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند به مناسبت  شهادت شهیدان رجایی وباهنروهفته دولت  پیام تبریکی را صادر،که متن پیام بدین شرح می باشد

" هیچ دولتی بدون کمک و همیاری مردم نمی‏تواند موفق شود " امام خامنه ای مد ظله العالی

هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والامقام شهید رجایی و شهید باهنر مزین شده ، یادآور شهادت دو یار دیرینه امام؛ دو اسوه علم و تقوا، که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودنداند که این تاریخ در تقویم ایران اسلامی مزین بنام هفته دولت است. شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند. بی شک ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد و فرصتی است که به همه تلاشگران و زحمتکشان نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید بگوییم.

هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. و فرصت مناسبی برای تبیین خدمات نظام اسلامی به آحاد مردم است. و  فرصتی مغتنم در پاسداشت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان والامقام مسئول و کارمند است که حضور در سنگر جهاد و شهادت در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به حضور دنیوی ترجیح دادند و با خون سرخ خویش در روزهای افتخار و حماسه، تلالو روشنی از ایمان و عمل را به یادگار نهادند. تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

 بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت ونظام بسته به ماموریت مان که ارتقاء سطح سلامت مردم و اجرای برنامه تحول سلامت و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشوراست . گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت،علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

 در پایان اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم شهرستان زرند ،تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) امام خامنه ای مدظله العالی  تا رسیدن به جایگاه رفیع علمی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی در راستای قدم برداشتن در مسیر نورانی ولایت، خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری  اسلامی و ادامه ی راه شهیدان عزیز این مرز و بوم؛ تحت فرامین امام خامنه ای (مدظله العالی) و در سایه ی توجهات امام زمان(عج الله تعالی فرج الشریف) را برایتان مسئلت می نمایم.

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند

محمد ایزدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند

ارسال نظرات